کد خبر: 239534
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
مینی کلاسیک رستومود

این شرکت انگلیسی در سال ۲۰۱۴ از اسپیدبک GT که با استفاده از یک جگوار XKR و با تم آستون‌مارتین DB5 ساخته شده‌ بود، رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،طرفداران خودروهای کلاسیک بریتانیایی احتمالا با نام دیوید براون اتوموتیو آشنا هستند. این شرکت انگلیسی در سال ۲۰۱۴ از اسپیدبک GT که با استفاده از یک جگوار XKR و با تم آستون‌مارتین DB5 ساخته شده‌ بود، رونمایی کرد.

عرضه مینی کلاسیک رستومود با قیمت باورنکردنی در آمریکا

البته این خودرو با قیمت بیش از ۷۰۰ هزار دلار مناسب همه نبود. شرکت دیوید براون اتوموتیو تصمیم گرفته است یک نسخه مدرن از این خودرو کلاسیک را به‌مشتریان آمریکایی عرضه کند. به‌لطف توافق جدید با گروه واردات خودروهای سفارشی در کالیفرنیا، اکنون مشتریان آمریکایی می‌توانند از مینی ریمسترد با تمام شکوه و جذابیتش لذت ببرند. نسخه اوسلی با یک موتور ۱.۴ لیتری با توان ۱۲۵ اسب‌بخار و جعبه‌دنده چهارسرعته دستی، ترمزهای دیسکی چهارپیستون در جلو، سیستم تعلیق تقویت‌شده و فناوری‌های مدرنی از جمله سیستم سرگرمی رسانه‌ای با اپل‌کارپلی-اندروید اتو عرضه می‌شود.

عرضه مینی کلاسیک رستومود با قیمت باورنکردنی در آمریکا

شتاب صفر تا ۱۰۰ این مینی ۷.۸ ثانیه است و این شرکت قصد دارد تنها ۶۰ نسخه از آن را تولید کند. البته این مینی کلاسیک که حاصل ترکیب سنت و مدرنیته است، ارزان نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =