هانکوک

کمپانی ایتل (ETEL) به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بازرگانی ژاپنی ایتاچو (Itochu) اعلام کرد از هفته جاری مشتریان آنها می‌توانند تایرهایی از برند هانکوک خریداری کنند که برمبنای پروژه «TREE» برای حفاظت از درختان تولیدکننده کائوچو طبیعی عرضه شده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی ایتل (ETEL) به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بازرگانی ژاپنی ایتاچو (Itochu) اعلام کرد از هفته جاری مشتریان آنها می‌توانند تایرهایی از برند هانکوک خریداری کنند که برمبنای پروژه «TREE» برای حفاظت از درختان تولیدکننده کائوچو طبیعی عرضه شده‌اند. این تایرها قرار است به صورت عمده از طریق دو توزیع‌کننده به نام‌های استپلتون (Stapleton’s) و کویک (Kwik) به‌عنوان تامین‌کننده مصارف ناوگان شرکت‌های باربری به‌صورت آنلاین و حضوری تامین شوند. تایرهایی که بر مبنای پروژه TREE توسط هانکوک ساخته شده‌اند، در ابعاد مختلفی عرضه می‌شوند. البته امکان استفاده از آنها در دو سایز مخصوص ون نیز وجود دارد.
پروژه TREE در ماه دسامبر به‌عنوان یک ابتکار جدید از شرکت مادر یعنی ITOCHU برای تشویق تولید کائوچو طبیعی به صورت پایدار و با کمک به حفاظت از جنگل‌های بارانی اندونزی اعلام شد. خرید تایرهای این سری منجر به رشد کمک مالی به برنامه نوآورانه در شهر سوماترا می‌شود زیرا از فناوری بلاک‌چین برای ردیابی و بازرسی عرضه کائوچو طبیعی استفاده می‌کند. سیستم ردیابی اختصاصی آنها برای اطمینان از ورود کائوچو به سیستم تولید تایر از منابع پایدار طراحی شده است، همچنین سوابق واضحی از تولید تمام کشاورزان ارائه می‌دهد. هدف ITOCHU این است تا سال 2025 کل حجم تولید کائوچو طبیعی خود را تحت برنامه Project TREE انجام دهد. مارک اسلید، مدیر عامل Kwik Fit گفت: «خوشحالیم که هانکوک به سرعت و با پشتیبانی گسترده اقدام به عرضه محصولاتی کرده است که براساس Project TREE ساخته شده‌اند. ما پاسخ بسیار مثبتی از سوی مشتریان نسبت‌به تنوع اولیه محصولات خانواده Project TREE داشته‌ایم و مطمئن هستیم محصولات هانکوک هم به همان اندازه مورداستقبال قرار خواهند گرفت. با گزینه‌هایی که درحال‌حاضر شامل دو سایز رایج ون‌هاست، این فرصت برای کسب‌وکارها وجود دارد که با انتخاب این تایرها به پایدارسازی کمک کنند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =