هایما 8S

پیرو نتایج مثبت حاصل‌شده از طرح تضمین کیفیت تارا و طرح جهش کیفیت محصول و خدمات ایران‌خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس،S7 پلاس و 8S از ابتدای دی‌ماه دنبال خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که طرح تضمین کیفیت قوای محرکه خودرو هایما هم‌زمان با ارائه محصول جدید هایما 8S به‌بازار اجرا می‌شود، گفت: «پیرو نتایج مثبت حاصل‌شده از طرح تضمین کیفیت تارا و طرح جهش کیفیت محصول و خدمات ایران‌خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس،S7 پلاس و 8S از ابتدای دی‌ماه دنبال خواهد شد. سهراب برفروشان خاطرنشان کرد: «طرح جهش کیفیت محصول و خدمات گروه صنعتی ایران‌خودرو با تضمین کیفیت موتور و گیربکس خودرو تارا از تیرماه ۱۴۰۱ و در شبکه خدمات پس‌ از فروش اجرایی شده و تحلیل‌های به‌عمل‌آمده بیانگر اجرای موفقیت‌آمیز این طرح و تاثیرگذاری قابل قبولی در افزایش رضایت مشتریان بوده است.» وی افزود: «در این راستا و با دریافت بازخوردهای مثبت از سوی مشتریان، تصمیم بر این شد که سایر محصولات این خودروساز نیز به‌ترتیب شامل این طرح تضمین کیفیت قوای محرکه شوند و به‌این منظور برای گام بعدی، خودرو هایما در نظر گرفته شد.»

تضمین 6 ماه عدم مراجعه برای ایرادات موتور و گیربکس
به‌گفته برفروشان مشخصات این طرح که برای تمام خودروهای هایمای تحویلی از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود نیز همانند خودرو تارا شامل تضمین 6 ماه عدم‌مراجعه درخصوص ایرادات مرتبط با موتور و گیربکس و همچنین ترخیص مشتریان حداکثر ۴۸ ساعت پس از پذیرش است و درصورت عدم‌تحقق موارد مذکور، بسته جبرانی به‌مشتریان تعلق خواهد گرفت. وی عنوان کرد: «در این راستا، تمام همکاران مرتبط در ایران‌خودرو خراسان، شرکت ایساکو و معاونت کیفیت، در حال آماده‌سازی مقدمات اجرای فرآیند مذکور هستند.»
آغاز نخستین طرح فروش هایما 8S در بورس کالا
درهمین حال، گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرده است محصول جدید 8S را در روزهای آینده از طریق بورس کالا به‌فروش می‌رساند. بدین ترتیب، هایما 8S که در سایت ایران‌خودرو خراسان به‌تولید می‌رسد، با عرضه در بورس کالا وارد بازار خواهد شد. براساس ارزیابی کارشناسان بازار خودرو، مدل جدید هایما با توجه به‌رده‌بندی قیمتی و کیفیت، می‌تواند جایگاه مطلوبی را در میان خودروهای هم‌رده پیدا کند. این خودرو که در رده کراس‌اوورها قرار دارد، از نظر ظاهری کاملا مدرن و به‌روز است. جلوپنجره کرومی طرح کهکشانی همراه با چراغ‌هایی که کاملا تهاجمی طراحی شده‌اند، نوید حضور یک خودرو پر هیجان را می‌دهد. در نمای جلو پروژکتورها نیز همچون خودروهای کره‌ای کاملا بزرگ طراحی شده‌اند. هایما 8S در نمای کناری و خط شانه یک شکست روی درِ عقب را تجربه می‌کند که به‌جذابیت‌های ظاهری آن افزوده است. در نمای عقب نیز طرح چراغ‌های به‌هم‌پیوسته که هم‌راستا با ترند روز طراحی شده است، دیده می‌شود. این محصول از موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که ۱۹۲ اسب‌بخار نیرو و ۲۹۳ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گشتاور موتور از دور ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ در دسترس است که بازه بزرگی از دور موتور به‌حساب می‌آید. از این رو مصرف سوخت هم به ۷.۲ لیتر کاهش پیدا می‌کند که برای یک کراس‌اوور با این ابعاد بسیار مناسب است. در این خودرو از یک گیربکس 6 ‌سرعته اتوماتیک استفاده شده است. امکانات رفاهی و ایمنی خودرو نیز در بخش‌های مختلف قابل توجه و مورد خواست مشتریان است. پیش‌بینی می‌شود هایما 8S با توجه به‌آپشن‌های بسیار و متنوع و همچنین سابقه خوبی که مدل‌های S5 و S7 در ذهن خریداران ایرانی دارد، یکی از خودروهای جدیدی باشد که رانندگی با آن با توجه به‌حس قدرت و هوشمندی این خودرو لذت‌بخش و ایمن است. بنابراین گزارش با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت‌گرفته با شرکت آپکو، محصول جدید هایما 8S ایران‌خودرو با پوشش نانوسرامیک بدنه تحویل مشتریان خواهد شد.

آمادگی ناوگان امدادخودرو ایران برای طرح زمستانی
گفتنی است شرکت امدادخودرو ایران نیز هم‌زمان با اجرای دومین طرح ویژه تضمین کیفیت در ایران‌خودرو، با تجهیز سبد امدادی (ویژه زمستان) ناوگان این شرکت برای امدادرسانی یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارائه خدمت به‌هموطنان است.
طرح زمستانی شرکت امدادخودرو ایران از ۲۳ آذرماه آغاز شده و تا ۲۰ اسفند در سراسر کشور اجرا خواهد شد و شبکه نمایندگی‌های مجاز خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو و «سرویس در محل» امدادخودرو ایران نیز آماده انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های قبل از سفر هموطنان در زمستان است. با توجه به‌آغاز فصل بارندگی و سرد شدن هوای بسیاری از شهرهای ایران، امدادخودرو ایران با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب‌سایت www.096440 و اپلیکیشن‌های بسپر و ایساکو به‌صورت شبانه‌روز در طول این طرح آماده خدمت‌رسانی به‌هموطنان در سراسر کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =