آب رادیاتور

نخستین محموله محصول جدید آب رادیاتور با نام تجاری «تکران» محصول شرکت صنایع شیمیایی «تابکم» به بازار عرضه شد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،نخستین محموله محصول جدید آب رادیاتور با نام تجاری «تکران» محصول شرکت صنایع شیمیایی «تابکم» به بازار عرضه شد.
شرکت بهران اعلام کرد تابکم به عنوان زیرمجموعه این گروه تولیدی با شناسایی نیاز بازار به این محصول و با کمک واحد پژوهش بهران، اقدام به فرمولاسیون و تولید این محصول کرده است و اولین محموله آن هفته جاری توسط شرکت بازرگانی بهران به بازار عرضه می‌شود. روابط‌عمومی بهران اعلام کرد: «این موفقیت را که نتیجه تلاش همکاران عزیز در شرکت صنایع شیمیایی تابکم و کار تیمی مجموعه‌های مختلف بهران است، به خانواده بزرگ بهران تبریک می‌گوییم.» باتوجه به موفقیت بهران در تولید مواد شیمیایی مرتبط با خودرو پیش‌بینی می‌شود برند «تکران» با عرضه این محصول بتواند سابقه خوشی از خود در بازار ثبت کند.
شرکت صنایع شیمیایی تابکم در ۱۳۵۱ به نام «اماستیک» با مالکیت خصوصی و با مسئولیت محدود تاسیس شد. این شرکت با موضوع تهیه، تولید، پخش و فروش انواع چسب و مواد شیمیایی، واردات و صادرات مواد اولیه شروع به کار کرد و در سال ۵۶ با افزایش سرمایه و اضافه شدن دو سهامدار خصوصی دیگر به سهامداران، نوع آن به سهامی خاص تغییر یافت. فعالیت اصلی شرکت درآن زمان؛ تولید و عرضه انواع چسب، شوینده‌ها، کوتینگ‌ها، چربی‌برها، انواع رنگ‌بر و زنگ‌بر و ضدیخ، تحت لیسانس تورکو پیورکس سوئیس بود که فعالیت آن همچنان با به‌کارگیری پیشرفته‌ترین فرمولاسیون‌ها تا امروز ادامه دارد.
البته این مجموعه در سال 1356 به شرکت صنایع شیمیایی تابکم تغییرنام داد و پس از آن در سال۱۳۶۰ از وزارت صنایع پروانه بهره‌برداری کسب کرد. در سال 1377 با ایجاد واحد بلندینگ روغن، موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری تولید روغن‌های موتور، صنعتی و مکمل‌های روغن‌موتور از وزارت صنایع شد.
این شرکت در سال 1378 به مالکیت شرکت نفت بهران درآمد و درحال‌حاضر از شرکت‌های تابعه شرکت نفت بهران و زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا به‌حساب می‌آید. شرکت صنایع شیمیایی تابکم در سال 1380، با راه‌اندازی واحد بلندینگ روغن و با اتکا به دانش روز و تجربیات ارزشمند مهندسان و کارشناسان برجسته، موفق به تولید و عرضه انواع محصولات روغنی و روانکارهای خودرو، تحت‌لیسانس شرکت نفت بهران شد. هم‌اکنون تولید شوینده‌ها، پاک‌کننده‌های صنعتی، روانکارهای صنعتی، سیالات خنک‌کننده موتورخودرو و محصولات مرتبط با خودرو موسوم به کارکیت‌ها ازجمله فعالیت‌های اصلی این شرکت هستند. شرکت صنایع شیمیایی تابکم همواره در جهت ارتقای فرمولاسیون‌ها و کیفیت محصولات تولیدی خود، از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان استقبال کرده است و درحال‌حاضر نیز با شعار «فرمول به‌روز؛ محصول سبز» تلاشی گسترده برای بهینه‌سازی، سازگاری با محیط‌زیست و پیشتازی در کیفیت فرمولاسیون محصولات خود را آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =