تایید حساب وکالتی ۳۰۰هزار متقاضی خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو از تایید حساب وکالتی و موجودی حساب حدود ۳۰۰هزار متقاضی شرکت در فروش فوق‌العاده در روز جمعه خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،گروه صنعتی ایران‌خودرو از تایید حساب وکالتی و موجودی حساب حدود ۳۰۰هزار متقاضی شرکت در فروش فوق‌العاده در روز جمعه خبر داد.

بنا بر اعلام این خودروساز بزرگ، با همکاری بانک‌های عامل، افتتاح حساب وکالتی و تکمیل موجودی ۳۰۰هزار نفر از متقاضیان فروش فوق‌العاده در بانک‌های سپه، ایران‌زمین، ملی، تجارت و رفاه تایید شده و به این ترتیب امکان ثبت‌نام اولیه مشتریان این بانک‌ها در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو فراهم آمده است و ثبت‌نام مشتریان سایر بانک‌های عامل نیز با اعلام تاییدیه‌ها ظرف روز جاری (شنبه) امکان‌پذیر خواهد شد.

براساس این گزارش، ساعت ۱۰ امروز شنبه ۲۰اسفندماه نیز تاییدیه حساب وکالتی و موجودی بخش دیگری از متقاضیان ازسوی بانک‌ها اعلام خواهد شد و اعلام تاییدیه‌ها تا ساعت ۱۶امروز ادامه خواهد داشت.

برمبنای اعلام قبلی ایران‌خودرو، متقاضیان تا ساعت ۱۴ شنبه ۲۰ اسفندماه مهلت افتتاح حساب وکالتی دارند و با تایید آن از سوی بانک، مهلت ثبت‌نام در سایت فروش ایران‌خودرو تا ساعت ۲۴همین روز ادامه خواهد داشت.

این شرکت پیش از این اعلام کرده، در صورت نیاز و وجود اختلاف معنادار میان تعداد افتتاح‌کنندگان حساب و تعداد ثبت‌نام‌شدگان، به تمدید مهلت ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی اقدام خواهد کرد. تاکنون بیش از یک‌میلیون نفر اقدام به ثبت‌نام اولیه کرده‌اند و این روند بدون مشکل ادامه دارد.

فراهم‌سازی امکان ثبت‌نام تمام متقاضیان

درپی نگرانی‌های ایجادشده در میان متقاضیان ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰اسفند ماه تاکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «درپی ایجاد نگرانی ایجادشده میان متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو، با توجه به هم‌زمانی ثبت‌نام با تعطیلات ایام مبارک نیمه شعبان، این شرکت با همکاری بانک‌های عامل افتتاح حساب وکالتی، طی روز جمعه نیز تاییدیه افتتاح و تکمیل موجودی حساب‌های وکالتی را ازسوی بانک‌های عامل دریافت کرد تا شرایط ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت در زمان کوتاه‌تری فراهم شود.»

در این اطلاعیه تاکید شده است: «باتوجه به ثبت‌نام نزدیک به یک‌میلیون نفر از زمان آغاز طرح در روز چهارشنبه، هیچ‌گونه مشکلی در سایت فروش وجود نداشته است و افراد دارای حساب وکالتی با موجودی موردنظر طبق بخش‌نامه، درحال ثبت‌نام اولیه در طرح فروش فوق‌العاده هستند.»

این اطلاعیه ضمن دادن اطمینان خاطر به تمام مشتریان بابت ایجاد شرایط ثبت‌نام تا موعد تعیین‌شده افزوده است: «در صورت نیاز نسبت‌به تمدید زمان ثبت‌نام نیز اقدام خواهد شد. بنابراین متقاضیان عجله‌ و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.»

در اطلاعیه ایران‌خودرو تصریح شده است تقدم و تأخر در ثبت‌نام تاثیری در شانس برنده شدن ندارد.

اجرای طرح بزرگ وزارت صمت از سوی ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو پیش از آن نیز در اطلاعیه‌ای بر همراهی با طرح بزرگ فروش خودرو توسط وزارت صمت تاکید کرده بود. در این اطلاعیه آمده بود: «با توجه به افزایش اخیر تیراژ تولید، طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای عرضه بیش‌تر به بازار است و منافاتی با همراهی این گروه صنعتی با طرح بزرگ وزارت صمت در پیش‌فروش محصولات ندارد.»

این اطلاعیه افزوده بود: «گروه صنعتی ایران‌خودرو مصمم است تا علاوه‌بر انجام تعهدات پیشین به مشتریان در موعد مقرر و ایفای تعهدات معوق، نسبت به عرضه در روزهای پایانی سال اقدام کند و بر همین اساس طرح فروش فوق‌العاده را به اجرا گذاشته است.»

این در حالی است که گروه صنعتی ایران‌خودرو آمادگی کامل برای همراهی در اجرای طرح بزرگ پیش‌فروش خودرو که توسط وزارت صمت برنامه‌ریزی‌شده است، دارد و تعداد محصولات برنامه‌ریزی‌شده در طرح پیش‌فروش توسط وزارت صمت را براساس برنامه تولید در دستور کار قرار خواهد داد.

ایران‌خودرو ازجمله خودروسازانی بوده که در ابتدای برنامه‌ریزی وزارت صمت برای اجرای این طرح بزرگ و حذف قرعه‌کشی اعلام آمادگی کرده است تا تمامی تولیدات سال آینده خود را در قالب این طرح و نوبت‌دهی به مشتریان عرضه کند. بر همین اساس، برنامه فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو منافاتی با این طرح ندارد و صرفا به‌منظور افزایش عرضه به بازار بوده است.

نحوه تایید حساب وکالتی و امکان ثبت نام محصولات

در پی طرح سوال از سوی متقاضیان نیز گروه صنعتی ایران‌خودرو درخصوص زمان افتتاح حساب وکالتی و امکان ثبت نام محصولات اطلاعیه‌ای صادر کرده بود.

در این اطلاعیه تاکید شده بود: «متقاضیانی که پیش از این حساب وکالتی به‌نام شرکت ایران‌خودرو داشته‌اند، نیازی به افتتاح مجدد حساب ندارند و صرفا باید نسبت‌به واریز وجه مورد نظر طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند و در صورت بروز ایراد، مراتب را با سامانه پشتیبانی بانک موردنظر پیگیری و ایراد را برطرف کنند.»

گفتنی است؛ ایران‌خودرو با معرفی بانک‌های مهر ایران، رسالت، صادرات، رفاه، ملی، پارسیان، توسعه تعاون، دی، کشاورزی، اقتصاد نوین، آینده، ملت، تجارت، پاسارگاد، ایران‌زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل، بانک‌های عامل افتتاح حساب وکالتی را به ۱۸ بانک رسانده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک‌ها نسبت‌به افتتاح حساب وکالتی و واریز ۱۳۰میلیون تومان برای خودروهای سواری و ۴۰۰میلیون تومان برای خانواده هایما اقدام کنند.

جزییات فروش فوق‌ العاده محصولات ایران‌ خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه‌شعبان برنامه فروش فوق‌العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا گذاشته است که متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.

در این طرح که از روز چهارشنبه به اجرا گذاشته شده، چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دنا توربوشارژ اتوماتیک، هایما S5 و هایما S7 با موعد تحویل ۹۰روزه عرضه شده است و مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین خواهند شد.

متقاضیان می توانند برای شرکت در این طرح پس از افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه مورد نظر، نسبت به ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    واقعا جای تعجب داره.الکی مردم سرگرم کردن .واسه2000دستگاه 2 میلیون ثبت نام کردن.جای تاسف دارد
  • سین میم سین IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    بیش از سی بار ثبت نام کردیم، واقعا اعصاب همه رو با این اوضاع قرعه کشی و هر روز یه قانون و یه ترفند برای کلاه برداری از مردم خرد کردن، یه خودروی بی کیفیت برای استفاده یک خانواده ۵ نفره لازم داریم و خیلی ها هم مثل ما.واقعا خجالت آوره ،خودرو سازان و مسولین بترسید از لبریز شدن صبر مردم.
  • سین میم سین IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    گفتن قرعه کشی نیست و به همه ثبت نامی ها خودرو تعلق می گیرد، چطوری؟ کی میتونیم وجه خودمان را از حساب وکالتی برداشت کنیم؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =