کنفرانس مطبوعاتی بست موتورز در خبرگزاری تاس

بست موتورز نماینده رسمی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ،  در نظر دارد فروش خودروهای ایرانی سایپا را از اول خرداد در روسیه آغاز کند. 

به گزارش اخبار خودرو ، این خبر در یک کنفرانس مطبوعاتی در خبرگزاری تاس که به ورود خودروی سایپا به بازار روسیه اختصاص داشت، اعلام شد.

در این مصاحبه مطبوعاتی ، الکساندر استپانوف : مدیر عامل گروه بست موتورز ، یوگنی چیژوف : مدیر توسعه استراتژیک گروه بست موتورز ، عباس میرزایی قاضی: پارتنر و مشاور گروه بست موتورز و خانم ایرینا لاپکینا : مدیر روابط بین الملل گروه بست موتورز ، حضور داشتند .

الکساندر استپانوف، مدیر عامل شرکت بست موتورز اظهار داشت : "ما قصد داشتیم فروش را از اول ژوئن آغاز کنیم. طبق برنامه خود، می خواهیم اولین پارت فروش خودرو را که ۱۰۰۰ دستگاه می باشد [تا خرداد] به روسیه بیاوریم."

همانطور که استپانوف تصریح کرد، این شرکت در سال اول قصد دارد حداقل ده هزار خودرو بفروشد و تا ۱۲۰ نمایندگی در مناطق مختلف روسیه باز کند.

وی افزود: قرارداد با سایپا سه ساله است و بست موتورز در این مدت ۴۵ هزار دستگاه خودرو برای فروش پیش بینی کرده است.

بست موتورز قصد دارد سه مدل خودروی کوئیک، ساینا و شاهین را به بازار خودروی روسیه عرضه کند.

اوگنی چیژوف، مدیر توسعه استراتژیک گروه بست موتورز گفت: "شاهین خودرویی است که بر اساس تویوتا کرولا ساخته شده است. ساینا احتمالاً مشابه لادا وستای ما است. کوئیک هاچ بک کوچک است. اینها سه مدل اصلی هستند که سایپا تولید می کند." تا پایان سال، این شرکت قصد دارد خط تولید خود را با خودروهای هاچ بک، SUV و خودروهای تجاری سبک گسترش دهد.

همانطور که استپانوف اشاره کرد، قیمت خودروها از یک میلیون تا یک میلیون و هفتصد هزار روبل خواهد بود. با این حال، قیمت نهایی هنوز تصویب نشده است، زیرا این شرکت در حال انجام یک طرح لجستیکی است. به گفته عباس میرزایی قاضی، پارتنر و مشاور بست موتورز ، این شرکت اولین سری از خودروها را بدون اخذ OTTS (تاییدیه استانداردهای خودرو) و با استفاده از مکانیزم واردات موازی و با هماهنگی کامل با وزارت صنعت فدراسیون روسیه وارد می کند.

به گفته میرزایی قاضی ، در کنفرانس مطبوعاتی TASS، این شرکت در حال مذاکره با این خودروساز برای بومی سازی تولید در سن پترزبورگ است.

ما در حال مذاکره با شرکت سایپا در خصوص داخلی سازی تولید در سن پترزبورگ هستیم. اما قبل از شروع داخلی سازی، باید یک شبکه نمایندگی ایجاد کنیم و امید به ریشه دواندن خودروهای سایپا در روسیه داریم

میرزایی قاضی اظهار داشت با توجه به پشتیبانی عالی تیم بسیار حرفه ایی و مجرب گروه بین الملل و صادرات سایپا ، بسیار به نتیجه کار امیدواریم و موفقیت سایپا در روسیه را با حمایت سایپا و درایت گروه بست موتورز تضمین شده می دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =