شارژرهای تسلا

مری بارا، مدیرعامل جنرال‌موتورز در توییتر به‌همراه ایلان ماسک، بنیانگذار تسلا از این‌که شارژرهای تسلا در آمریکای‌شمالی مشمول قوانین استاندارد می‌شوند، خبر دادند.

مدیرعامل جنرال‌موتورز تایید کرده است که خودروهای الکتریکی آینده این شرکت استاندارد شارژ آمریکای‌شمالی تسلا را اتخاذ خواهند کرد و به‌صاحبان محصولات برقی جنرال‌موتورز امکان دسترسی به‌شبکه گسترده 12 هزارواحدی سوپرشارژر تسلا را می‌دهد. قرار است این دسترسی از بهار 2024 امکان‌پذیر شود. البته نخستین دسترسی به‌استاندارد شارژ تسلا از طریق یک آداپتور انجام می‌شود که در اوایل سال آینده در اختیار دارندگان خودروهای برقی GM فعلی قرار می‌گیرد.

بارا گفت: «هیجان‌انگیزتر این است که مشتریان فعلی ما می‌توانند از 12 هزارشارژر سریع تسلا در اوایل بهار آینده با یک آداپتور استفاده کنند.» طبق گفته بارا، خودروهای برقی GM آینده دسترسی استاندارد تسلا را خواهند داشت.

مدیرعامل این شرکت گفت: «ما قصد داریم استاندارد شارژ تسلا در آمریکای‌شمالی را اتخاذ کنیم و برای تحقق این امر تلاش بسیاری خواهیم کرد تا نخستین وسیله‌نقلیه ما در سال 2025 عرضه شود. »

جنرال‌موتورز همچنین شبکه سوپرشارژر تسلا را در برنامه‌های خودرو و موبایل خود ادغام می‌کند و به‌رانندگان کمک می‌کند به‌سرعت و به‌راحتی مکان‌یابی، پرداخت هزینه و شارژ را در سوپرشارژرهای موجود تسلا آغاز کنند.

این یک گام مهم برای دارندگان خودروهای جنرال‌موتورز خواهد بود. زیرا دسترسی شخص‌ثالث برای انجام فرآیند شارژ و پرداخت، فرآیند شارژ را بسیار ساده خواهد کرد.

بارا این خبر را در کنار ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در جلسه توئیتر اسپیس اعلام کرد؛ مشابه روشی که فورد در اواخر ماه می و در تغییر به‌استاندارد تسلا اعلام کرد.

با اعلام فورد و جنرال‌موتورز حدود 300 هزارراننده آمریکایی خودروهای برقی شاهد پیشرفت‌های عظیمی حداقل در مورد شارژ سریع خواهند بود. این تعداد شامل بیش از 170هزار دستگاه BEV فروخته‌شده توسط جنرال‌موتورز است .

با توجه به‌استفاده از فورد و جنرال‌موتورز با استاندارد شارژ تسلا و همچنین برخی بازیکنان کوچک‌تر مانند Aptera به‌نظر می‌رسد تسلا اکنون در راه تبدیل شدن به‌بزرگ‌ترین بازیکن در نبرد استانداردهای شارژ EV در آمریکای شمالی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =