Nyobolt

Nyobolt توسعه‌دهنده باتری‌های شارژ سریع در بریتانیا، به‌رکورد جدیدی در شارژ خودرو الکتریکی رسید. باتری این شرکت در کمتر از ۶ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

Nyobolt EV با استفاده از یک باتری ۳۵ کیلووات-ساعتی و قابلیت شارژ کامل در کمتر از ۶ دقیقه (با زیرساخت شارژ موجود)، بردی تا ۲۵۰ کیلومتر با یک بار شارژ ارائه می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شد با حضور طراح مشهوری مانند جولیان تامسون، چشم‌انداز این خودرو با حضور بیشتر و نسبت‌های اغراق‌آمیز تکامل یابد. به‌عنوان مثال خودرو عریض‌تر باشد. درحالی که این محصول نگرش تهاجمی و موضعی جسورانه داشت. خودرو برقی طراحی‌شده نشان می‌دهد چگونه فناوری باتری انقلابی Nyobolt می‌تواند به‌آسانی در صنعت‌خودرو به‌کار گرفته شود.

Nyobolt باتری‌های خود را برای بیش از ۲۰۰۰ چرخه شارژ سریع بدون افت عملکرد قابل توجه آزمایش کرده است که راه را برای توسعه خودروهای الکتریکی بسیار کارآمد و سبک هموار می‌کند. این فناوری به‌باتری‌های کوچک محدود نمی‌شود. باتری‌های ساخت این شرکت در هر خودرو برقی، کامیون یا اتوبوس لوکس قابلیت استفاده دارد و پس از در دسترس قرار گرفتن شارژرهای یک مگاواتی، ظرف چند دقیقه شارژ خواهند شد.

Sai Shivareddy، مدیرعامل شرکت Nyobolt گفت: «باز کردن چالش‌هایی که طراحان خودروهای الکتریکی با آن‌ها مواجه هستند، کلید توسعه باتری‌های شارژ سریع ما بوده است. پیش از این، فعال کردن یک وسیله‌نقلیه سبک‌وزن با شارژ سریع بدون به‌خطر انداختن طول عمر آن ممکن نبود و بنابراین مردم به‌بسته‌های باتری بزرگ و پرهزینه اعتماد می‌کردند. حالا با فناوری منحصربه‌فرد خود به‌یک ماشین شارژ ۶ دقیقه‌ای دست یافته‌ایم و بسته‌های باتری کوچک‌تری را توسعه داده‌ایم که می‌توانند انرژی و شارژ بیشتری را در زمان کمتری ارائه دهند.»

فناوری آماده برای استقرار Nyobolt که در اوایل سال ۲۰۲۴ وارد مرحله تولید خواهد شد، قفل این مشکل را از طریق فناوری لیتیوم-یون شارژ ۱۰ درجه سانتی‌گراد (۶ دقیقه) که قادر به‌کاربرد فوری و افزایش سریع مقیاس است، باز می‌کند.

David Fairbairn، مدیرعامل Callum گفت: «فناوری پیشگام باتری Nyobolt فرصتی منحصر به‌فرد و الهام‌بخش برای پشتیبانی در طراحی و اجرای یک وسیله‌نقلیه برای نشان دادن راه رو به‌جلو برای فناوری EV در اختیار ما قرار داده است. خلاقیت مشترک، قابلیت‌های مهندسی و تلاش‌های ثابت Nyobolt، جولیان تامسون و کالوم منجر به‌طراحی یک خودرو الکتریکی شده که نه تنها از نظر فنی برای صنعت هیجان‌انگیز است، بلکه چیزی است که دیدن آن نیز زیباست.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =