Zimmermann

«Zimmermann» یک تولیدکننده مشهور سیستم ترمز در جهان است. این شرکت در جدیدترین محصول خود دیسک ترمز متقاطع را با هدف ارائه عملکرد بهتر و ظاهری شیک برای بیش از 300 مدل خودرو ‌ارتقا داده است.

این شرکت پیشرو درطراحی سیستم ترمز، درپاسخ به‌روند رو به‌رشد تقاضا برای رینگ‌های باز با قطر بزرگ‌تر درمیان سازندگان و مشتریان خودروهای لوکس، دیسک‌های جدیدی را طراحی کرده است.

Zimmermann که به‌نقش درحال تکامل دیسک‌های ترمز توجه دارد، مدعی است دیگر نباید به‌دیسک‌های ترمز صرفا به‌عنوان اجزای کاربردی نگاه شود؛ بلکه دیسک ترمز به‌عناصر طراحی برجسته‌ای تبدیل شده‌ که ویژگی‌های اسپرت و ایمن وسایل نقلیه را نمایان می‌کند.

برای بیش از یک دهه، Zimmermann مترادف با دیسک‌های ترمز مرکب پیشرفته از طریق نام تجاری Formula:Z بوده است.

آخرین به‌روزرسانی در دیسک‌های متقاطع به‌همراه نسخه صاف این شرکت، تاییدیه ECE را برای مدل‌های آئودی و فولکس‌واگن دریافت کرده است. علاوه‌بر این، هر دو نسخه به‌دلیل کاهش قابل توجه وزن و جرم، عملکرد استثنایی ترمز را ارائه می‌دهند.

این دیسک‌های ترمز که به‌توپی‌های ترمز آلومینیومی با استحکام بالا و سبک‌وزن و حلقه‌های اصطکاک شناور مجهز هستند، تحت‌فشار شدید به‌صورت شعاعی منبسط می‌شوند و از تاب برداشتن جلوگیری می‌کنند.

ارتقای دیسک متقاطع Zimmermann نه‌تنها جذابیت و زیبایی را افزایش می‌دهد، بلکه خنک‌کنندگی سریع‌تر و فواصل ترمز کوتاه‌تری را به‌ویژه درسطوح مرطوب ارائه می‌دهد.

وجود سوراخ‌های حفرشده اجازه می‌دهد آب و گرد و غبار ترمز به‌طور مداوم دفع شوند و عملکرد ترمز بهینه را حفظ کنند. برای اطمینان از حفظ ظاهری به‌صورت طولانی‌مدت و دلپذیر، دیسک‌های ترمز Formula:Z به‌پوشش ضد خوردگی Coat Z مجهز شده‌اند.

این لایه محافظ، دیسک‌ها را در برابر زنگ‌زدگی (آن هم بدون به‌خطر انداختن قابلیت ترمز) حفاظت می‌کند. درحالی که معمولا پوشش سایر دیسک‌ها در طول استفاده اولیه از بین می‌رود، روی قطر خارجی، کانال تهویه و هاب دیسک ترمز این محصول دست‌نخورده باقی می‌ماند.

درنتیجه، دیسک‌های ترمز حتی پس از استفاده طولانی‌مدت ظاهر خود را به‌خوبی حفظ می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =