BMW M2 2023

EBC Brakes Racing  اعلام کرده که دیسک‌های دوتکه کاملا شناور (و لنت‌ترمز با کارایی بالا) را برای  G87 BMW M2 عرضه خواهد کرد.

دیسک‌های ترمز به‌صورت اختصاصی برای بسیاری از خودروها تولید می‌شود. تولید محصولاتی که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشند و همچنین به‌زیبایی خودرو کمک کنند جزو اولویت‌های برخی از تخصصی‌ترین تولیدکنندگان لنت و دیسک در جهان به‌شمار می‌رود. یکی از این تولیدکنندگان EBC Brake است.

EBC با بیش از 5 هزار شماره قطعه، بزرگ‌ترین طیف لنت‌ترمز و دیسک ترمز را در جهان تولید می‌کند. ترمزهای EBC در یکی از دو کارخانه تخصصی آن در بریتانیا و ایالات‌متحده آمریکا ساخته می‌شوند. اکثر دیسک‌های ترمز یا روتورهای ترمز EBC نیز در بریتانیا ساخته می‌شوند.

جدیدترین محصول این شرکت دیسک‌های جدید برای BMW M2 2023 است.EBC Brakes Racing اعلام کرده که دیسک‌های دوتکه کاملا شناور (و لنت‌ترمز با کارایی بالا) را برای G87 BMW M2 عرضه خواهد کرد.

نسل قبلی M2 بدون شک یکی از مشهورترین خودروهای اسپرت دهه گذشته است و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد برادر کوچک‌تر آن - با اسم رمز G87 - فرمول مشابهی را ارائه می‌دهد؛ به‌این معنی که این خودروها در بین مردم بسیار محبوب هستند.

دیسک‌های 380x36 میلی‌متری (جلو) و 370x24 میلی‌متری (عقب) را می‌توان مستقیما روی محورهای مربوطه این وسایل نقلیه پیچ کرد. این دیسک‌ها عملکرد ترمزگیری و طول عمر قابل توجهی را به‌خصوص هنگام رانندگی در شرایط سخت در جاده و مسیرهای صعب‌العبور ارائه می‌کنند.

همچنین EBC Brake درخصوص لنت‌ها نیز سنگ‌تمام گذاشته و گزینه‌های مختلفی را پیش روی مصرف‌کنندگان قرار داده است. از لنت‌های ترمز قانونی جاده‌ای Yellowstuff و Bluestuff گرفته تا لنت‌ترمزهای RP-1 و RP-X™ همگی برای افزایش عملکرد ترمز توسط این شرکت عرضه خواهند شد.

دیسک SG2F کاملا شناور EBC به‌حلقه اصطکاک چدنی خارجی اجازه می‌دهد تا آزادانه با دما منبسط شوند. این عملکرد مانع از تاب برداشتن دیسک می‌شود و عمر بالایی برای این محصول رقم می‌زند. همچنین دیسک‌های این تولیدکننده قدیمی شیاردار هستند. این مساله سبب می‌شود لنت‌ها گرما و تنش‌های حرارتی کمتری تجربه کنند.

برای حلقه‌های اصطکاک از چدن پرکربن G3500 مخصوص مسابقات استفاده شده است. این متالورژی با کیفیت بالا دارای مقاومت در برابر ترک‌خوردگی است. همچنین توانایی دفع گرما را خواهد داشت.

حلقه‌های اصطکاکی چدنی دارای 48 پره منحنی هستند و برای هر طرف خودرو تعبیه می‌شوند. این به‌طور قابل توجهی توانایی دیسک ترمز را برای دفع گرما بهبود می‌بخشد. همچنین استقامت سیستم ترمز را افزایش می‌دهد و خرابی آن را به‌حداقل می‌رساند.

برای تولید بویین‌ها از فولاد ضدزنگ استفاده شده که این اطمینان را می‌دهد دیسک در تمام چرخه عمر خود، حتی در خودروهای جاده‌ای آزادانه شناور است. گیره‌های فنری عملکرد کاملا بی‌صدا را تضمین می‌کنند و صدای ترمز دیسک را از بین می‌برند. حلقه‌های اصطکاکی را می‌توان پس از فرسوده شدن به‌صورت جداگانه تعویض کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =