باطری های پاناسونیک

پاناسونیک‌انرژی و مزدا اعلام کرده‌اند درحال ایجاد یک همکاری میان‌مدت تا بلندمدت برای پاسخگویی به‌تقاضای باتری‌های برقی خودروهای این شرکت در بازاری هستند که به‌سرعت درحال گسترش است.

هدف پاناسونیک‌انرژی تامین مزدا با باتری‌های لیتیوم-یون استوانه‌ای است که درکارخانه‌های پاناسونیک‌انرژی در ژاپن و آمریکای‌شمالی تولید می‌شوند.

مزدا باتری‌های خریداری‌شده از پاناسونیک‌انرژی را در خودروهای برقی که قرار است در نیمه دوم دهه جاری عرضه شوند، نصب می‌کند.

کازوئو تادانوبو، مدیرعامل پاناسونیک‌انرژی در این خصوص گفت: «از آن‌جا که صنعت‌خودرو به‌سرعت درحال پیشرفت درحوزه برقی‌سازی است و در این فناوری پیشرو است، همکاری با مزدا گام بزرگی در راستای تحقق هدفمان برای تحقق جامعه‌ای خواهد بود که در آن جست‌وجوی شادی و محیطی پایدار هماهنگ هستند.»

وی اظهار کرد: «ما با فناوری برتر و تجربه گسترده خود، رشد صنعت باتری‌های لیتیوم-یونی را پیش می‌بریم و به‌تلاش‌های خود برای دستیابی به‌آلایندگی صفر سرعت می‌دهیم.»

پاناسونیک انرژی و مزدا از طریق این مشارکت به‌توسعه صنایع خودروسازی و باتری و حل مسائل اجتماعی مانند حفظ اشتغال در منطقه و توسعه منابع انسانی کمک خواهند کرد.

ماساهیرو مورو، مدیر و مدیر اجرایی ارشد مزدا گفت: «به‌عنوان بخشی از ابتکارات ما در زمینه برق‌رسانی، مزدا با شرکای خود در سه مرحله کار می‌کند تا به‌طور انعطاف‌پذیر به‌تغییرات در روندهای نظارتی، نیازهای مصرف‌کنندگان و سایر زمینه‌ها پاسخ دهد.»

وی تصریح کرد: «ما از همکاری با پاناسونیک انرژی که پیشگام در باتری‌های لیتیوم-یونی خودرو بوده و محصولات با کیفیت بالا تولید می‌کند، خوشحالیم. ما از طریق ابتکارات مختلف از جمله استراتژی برق‌رسانی خود به‌کاهش گرمایش جهانی کمک خواهیم کرد.»

گروه پاناسونیک و مزدا در طول سال‌های متمادی با یکدیگر رابطه خوبی برقرار کرده‌اند. مزدا باتری‌های پاناسونیک در Demio EVخود را که این شرکت از سال 2012 در ژاپن تولید کرده بود، نصب کرده بود.

گروه پاناسونیک طی دو سال گذشته اقدام به‌ایجاد جوینت‌ونچر با شرکت‌های خودروساز مختلفی کرده است. باتری‌های استوانه‌ای این شرکت پس از تجربه موفق در محصولات تسلا، حالا قرار است در محصولات خودروسازان بیشتری جا باز کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =