Zeekr 001 و Zeekr X

برند خودرو برقی جیلی Zeekr پیش‌فروش دو مدل جدید را در دو بازار اول اروپا آغاز کرد. Zeekr ۰۰۱ و Zeekr X هم‌اکنون برای پیش‌خرید در هلند و سوئد در دسترس هستند.

در ماه آوریل، Zeekr در ابتدا اعلام کرده بود که نخستین مدل‌های اروپایی، Zeekr ۰۰۱ و مدل جدید Zeekr X خواهند بود. ۰۰۱ یک خودرو بزرگ و نخستین مدل این برند است که قبل از اکتبر ۲۰۲۱ در چین عرضه شده است؛ درحالی که X یک خودرو جمع‌وجوراست.

مدل دوم Zeekr، ون بزرگ پریمیوم ۰۰۹ است که البته قرار نیست وارد اروپا شود. Zeekr اکنون اعلام کرده است Zeekr ۰۰۱ به‌ترتیب از ۵۹ هزار و ۴۹۰ یورو و ۶۶۷ هزارکرون درهلند و سوئد و Zeekr X از ۴۴ هزار و ۹۹۰ یورو و ۵۵۰ هزارکرون در دسترس خواهند بود. این‌ها قیمت‌های ناخالص بدون مالیات محلی هستند.

در Zeekr ۰۰۱ این باتری با یک باتری ۱۰۰ کیلووات-ساعتی ترکیب شده است که گفته می‌شود برد WLTP تا ۶۲۰ کیلومتر را فراهم می‌کند.

در Zeekr X یک باتری با ظرفیت ۶۹ کیلووات-ساعت برای برد تا ۴۴۰ کیلومتر نصب شده است.تحویل خودروهای الکتریکی در هلند و سوئد قرار است از پاییز ۲۰۲۳ آغاز شود.

نخستین شعبه‌های اروپایی Zeekr برای امسال در آمستردام و استکهلم برنامه‌ریزی شده است.

در اعلامیه برند جیلی آمده هدف این است که تا سال ۲۰۲۶ در بیشتر کشورهای اروپای غربی این برند گسترش یابد.

مشتریان می‌توانند سفارشات خود را از طریق وب‌سایت رسمی اروپایی ZEEKR که در Auto Shanghai ۲۰۲۳ به‌صورت آنلاین ارائه شده است، ثبت کنند.

مدل‌های ZEEKR که با تلاش‌های یک تیم مشترک اروپایی طراحی شده‌اند، عمیقا نیازهای کاربران جهانی را درک می‌کنند و براساس بالاترین استانداردهای ایمنی جهانی توسعه یافته‌اند و خواسته‌های مشتریان اروپایی را از نظر طراحی، حمل‌ونقل و ایمنی برآورده می‌کنند.ZEEKR مدل فروش مستقیم را در اروپا اتخاذ خواهد کرد و تا سال ۲۰۲۶ وارد بیشتر مناطق اروپای غربی خواهد شد.

برای برآورده کردن جامع خواسته‌های کاربران، ZEEKR از طریق خدمات یک مرحله‌ای که سیاست‌های مالی، سیستم‌های تکمیل انرژی و ... را پوشش می‌دهد، تجربه‌ای کاملا لوکس وجدید را به‌مشتریان اروپایی ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =