BMW X1 M35i xDrive 2024

ب‌ام‌و یک مدل عملکردی متمایز را به‌مجموعه خودروهای اسپرت کوچک BMW X1 (SUV) اضافه کرده است. خودرویی با سیستم ترمز منحصربه‌فرد اختیاری.

BMW X1 M35i xDrive 2024 جدید براساس لذت رانندگی احساسی که در قلب خودرو کامپکت Sports Activity BMW نهفته است، با تزریق قدرت، چابکی و دقتی که مدل‌های M برای آن تحسین شده‌اند، ساخته شده است.

موتور 4 سیلندر 2 لیتری آن بخشی از نسل جدید ماژولار موتورهای BMW Group Efficient Dynamics است و از فناوری M TwinPower Turbo برای تولید 312 اسب‌بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور استفاده می‌کند.

با این میزان انرژی BMW X1 M35i xDrive جدید ظرف 5.2 ثانیه از حالت سکون به‌سرعت 60 مایل بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی به 155 مایل بر ساعت محدود شده است.

برای چنین قدرتی نیازمند سیستم ترمز ویژه و خاص برای این خودرو هستیم. فناوری مخصوص M از جمله گزینه ترمزهای M Compound برای نخستین‌بار در سیستم چهارچرخ‌محرک هوشمند BMW xDrive یکپارچه شده است تا عملکرد تحسین‌برانگیزی را ارائه دهد.

سیستم ترمز یکپارچه نصب‌شده در BMW X1 M35i xDrive جدید وظیفه کنترل تمام توان موجود از طریق پدال ترمز را برعهده دارد.

این دستگاه عملکرد فعال‌سازی ترمز، تقویت‌کننده ترمز و کنترل ترمز را در یک ماژول جمع‌وجور بسته‌بندی می‌کند؛ درحالی که یک محرک الکتریکی برای شروع فرآیند ترمز استفاده می‌شود.

BMW X1 M35i xDrive جدید نخستین مدل پرفورمنس M است که ترمزهای M Compound اختیاری را ارائه می‌کند که شامل ترمزهای چهار پیستونی با کالیپر ثابت با دیسک‌های 15.2 اینچی در چرخ‌های جلو و واحدهای تک‌پیستونی با کالیپر شناور است.

ترمز و دیسک‌های 13 اینچی نیز در عقب تعبیه شده است. دیسک‌های ترمز با هواکش داخلی از یک حلقه چدن خاکستری و یک محفظه آلومینیومی تشکیل شده است.

ترمزهای M Compound راحتی و قدرت توقف پایدار را تحت بارهای زیاد ارائه می‌دهند. کالیپرهای ترمز به‌رنگ خاکستری و براق بوده و دارای نشان M هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =