Distri Cash

امروزه بازار جهانی خودرو با چالش‌هایی دست‌به گریبان است این شرایط بر بازار تایر بی‌تاثیر نبوده و این بازار نیز با این چالش‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند. اما ژیل اِرار، مدیر بازرگانی گروه Distri Cash به این بازار با دیده مثبت می‌نگرد و معتقد است باید چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرد. وی متعقد است ارائه خدمات، تفاوت را ایجاد می‌کند.

این مجموعه ۲۳انبار در سراسر فرانسه دارد و امکان تحویل روزانه تایرهای موردنیاز مشتریان را در بیش از ۸۰ بخش را دارد.

ژیل اِرار در گفت‌وگو با روزنامه «لو پوئن» گفت: «در سال بیش‌ ۴.۸ میلیون حلقه لاستیک می‌فروشیم و سالانه بیش از ۶۰‌میلیون یورو گردش مالی داریم. زیرا با تمام متخصصان خودرو و فروشندگان قطعات یدکی در فرانسه همکاری می‌کنیم. البته گاراژها اولویت اصلی ما هستند، زیرا در برخی مواقع به‌دلیل کمبود فضا؛ داشتن لاستیک یا قطعه مناسب برای آنها دشوار است. به‌همین‌دلیل در اسرع وقت به نیازهای آنها پاسخ دهیم. البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که مجموعه ما قراردادهای در بخش تعمیرات با برندهای بزرگ ازجمله L’auto Leclerc،Euromaster،Roady،Feu Vert نیز دارد.»

به‌گفته مدیر بازرگانی گروه Distri Cash معتقد است مجموعه آنها علاوه‌بر آنکه در فروش تایر خودروهای سواری، کامیون‌های سبک و همچنین لاستیک‌های ۴X۴ پیشرو است، اصلی‌ترین توزیع‌کننده در فرانسه نیز به‌شمار می‌رود زیرا در کنار عرضه محصولات پریمیوم، تایرهای درجه یک، متوسط و پایه را نیز توزیع می‌کند. اِرار در این زمینه توضیح داد: «در کاتالوگ مجموعه، در کنار نام‌های تجاری مانند میشلن یا کانتیننتال، می‌توانید یک تایر متوسط مانند Kléber یا Uniroyal یا حتی تایر ارزان ازجمله Tracmax یا Rovelo را که ما مستقیما از آسیا سفارش می‌دهیم، تهیه کنید.»

وی افزود: « شبکه ما به قدری بر بازار موثر است که حتی به تولیدکنندگان تایر اجازه می‌دهد برای برند و مشتریان مستقیم خود به ابزار لجستیکی ما تکیه کنند. چون Distri Cash برندهای معتبر و البته قیمت‌های رقابتی را در اختیار دارد.»

ژیل اِرار با اشاره به چالش‌های سال ۲۰۲۲ در بخش خودرو درباره بازار لاستیک پیش‌بینی کرد که این بازار نیز با نوسان روبه‌رو است و البته باتوجه به این شرایط احتمالا امسال و چه بسا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ نیز با نوسان مواجه شود.

در این زمینه وی توضیح داد: «بحران‌های اروپای‌شرقی بر تولیدکنندگان تاثیرگذار خواهد بود زیرا برخی از آنها در روسیه یا اوکراین مستقر هستند، به‌دلیل شرایط این کشورها با کمبود مواد خام ورودی از آنها روبه‌رو خواهند شد. ازسوی‌دیگر، اقتصاد جهانی، حجم بالای تقاضا و کمبود مواد، کل زنجیره تولید اروپا را مختل کرده است. به این شرایط باید ادامه بحران کووید-۱۹ را هم افزود. پس باید کاهش سرعت تولید، کمبود مواد اولیه و نوسانات را مدیریت کرد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

آخرین اخبار