بسپر

این سامانه، ارائه‌ دهنده مجموعه‌ ای از نیازمندی‌ های دارندگان خودرو مانند استفاده از خدمات بیمه‌ ای، درخواست هم‌ زمان حمل به‌ تعمیرگاه و دریافت کارشناسی سیار به‌هنگام تصادف در محل است.

اسفندماه سال 1399 بود که گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌عنوان حامی و شتاب‌دهنده، از پلت‌فرم استارت‌آپی خدمات خودرویی «بِسپُر» شرکت امدادخودرو ایران رونمایی کرد.

این اپلیکیشن ارائه‌دهنده مجموعه‌ای از نیازمندی‌های دارندگان خودرو مانند استفاده از خدمات بیمه‌ای، درخواست هم‌زمان حمل به‌تعمیرگاه و دریافت کارشناسی سیار به‌هنگام تصادف در محل است.

همچنین از طریق این سامانه، تمام مراحل پذیرش خودرو در نمایندگی پس از حمل، انجام تعمیرات و ترخیص خودرو روی گوشی مالک قابل ردیابی است.

علاوه‌بر این موارد، این برنامه دربرگیرنده تمام نیازهای هموطنان هنگام رانندگی و موارد مربوط به‌آن مثل درخواست خدمات در محل برای ﺗﻌﻮﯾﺾ روﻏﻦ و اﻧﻮاع ﻓﯿﻠﺘﺮ و ﺷﻤﻊ، درخواست انتقال به‌نمایندگی‌های مجاز خودروسازان و سایر تعمیرگاه‌هاست.

همچنین امکان استفاده از سامانه مسیریاب، درخواست انتقال سرنشینان خودرو با اسنپ و اﺳﺘﻌﻼم و ﭘﺮداﺧﺖ ﻋﻮارض و ﺧﻼﻓﯽ ﺧﻮدرو و دریافت مجوز ورود به‌ﻃﺮح ﺗﺮاﻓﯿﮏ نیز از طریق این اپلیکیشن فراهم شده است.

به‌فاصله کوتاهی از این رونمایی، شرکت امدادخودرو ایران در راستای توسعه خدمات مکان‌محور خود و همچنین افزایش رضایت مشتریان، امکان فروش و نصب قطعات سفارشی‌سازی خودرو در محل را فراهم کرد و این قابلیت را به اپلیکیشن بِسپُر افزود تا از طریق آن یا وب‌سایت بِسپٌرشاپ (besporshop.com)، لوازم آپشن خودرو و قطعاتی را که قابلیت نصب در محل دارند سفارش دهند و در محل مورد نظر دریافت کنند؛ به‌این صورت هم گارانتی خودروهای آن‌ها محفوظ خواهد ماند و هم از ضمانت کیفیت و دوام قطعات نصب‌شده بهره‌مند خواهند شد.

علاوه‌بر خدمات آپشن، متقاضیان می‌توانند اقلام مصرفی اتومبیل خود مانند باتری، روغن، تسمه و غیره را از طریق این فروشگاه آنلاین خریداری کنند.

بِسپُر؛ پلت‌ فرم ملی بزرگ‌ ترین مرکز امداد خودرو کشور

نقش بِسپُر در رکوردشکنی فروش ماهانه اشتراک طلایی

پس از آن‌که شرکت امدادخودرو ایران اپلیکیشن بِسپُر را نیز به‌راه‌های خرید اشتراک طلایی خدمات خود افزود، ظرف کمتر از یک ‌سال از فعالیت این پلت‌فرم و تسهیل فروش اشتراک از طریق آن، رکورد جدیدی از فروش ماهانه اشتراک طلایی در دی‌ماه رقم خورد.

سبد خدمات طلایی امدادخودرو ایران شامل دریافت قطعات اصل و دارای ضمانت، پوشش زیان حوادث، پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی، نبود محدودیت تعداد دفعات دریافت خدمات، گارانتی کامل خدمات بدنه خودرو، تضمین کیفیت رنگ بدنه و تعمیرات، تامین قطعات استاندارد، کنترل کیفیت خدمات، جبران خسارت وارده به‌زیر و عقب خودرو، خدمات امدادی نامحدود و شبانه‌روزی و انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای است که آسودگی خیال مشتریان نسبــت به‌نگه‌داشت سرمایه خود و دریافت خدمات مطمئن را در پی دارد.

تسهیل فروش اشتراک طلایی، شرایط مناسبی را برای دریافت خدمات مطمئن برای مشتریان گروه صنعتی ایجاد می‌کند.

استفاده امدادخواهان از بِسپُر در سفرهای نوروزی و طرح زمستانی

اپلیکیشن بِسپُر همچنین از جمله روش‌هایی است که امدادخواهان برای دریافت خدمات امدادی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با استفاده از آن مانند اپلیکیشن ایساکو، بدون نیاز به‌برقراری تماس با اپراتور، به‌صورت آنلاین درخواست امداد خود را ثبت کنند.

از این رو، این پلت‌فرم برای دریافت خدمات امدادی به‌ویژه در ایام امداد نوروزی مورد استفاده بسیار قرار گرفته است. به‌ویژه این‌که امدادخودرو ایران در این ایام، علاوه‌بر خدمات تعمیر در محل درسطح کشور توسط ناوگان آموزش‌دیده و متخصص و تجهیز پایگاه‌های امدادی ثابت و سیار خود به‌قطعات اصلی ایساکو و تجهیزات و ابزار به‌روز، امکان ارائه خدمات عمومی مانند پنچرگیری و تعویض زاپاس، باتری کمکی، باز کردن درهای خودرو و انتقال خودرو و سوخت‌رسانی برای محصولات ایران‌خودرو و سایر خودروسازان را فراهم کرده است.

بر این اساس، بازخوردهای دریافتی از مشتریان حاکی از رضایت بیش از ۹۵ درصدی امدادخواهان بوده است. این رضایت درحالی حاصل شده که‌ همواره در ایام نوروز طبق توافقات صورت‌گرفته، امدادخودرو ایران در کنار امدادرسانی به‌محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو و نیز سایپا،‌ امکان ارائه خدمت به‌محصولات شرکت‌های مدیران‌خودرو، بهمن و کرمان‌موتور را نیز فراهم کرده است.

علاوه‌بر دسترسی به‌خدمات امداد نوروزی از طریق اپلیکیشن بِسپُر،‌ با آغاز بارندگی و سرمای هوای بسیاری از شهرهای ایران در فصول سرد سال که ناوگان امدادخودرو ایران با تجهیز سبد امدادی ویژه زمستان برای امدادرسانی یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارائه خدمت به‌مشتریان است، باز هم سامانه بِسپُر در کنار شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب‌سایت 06440.com و اپلیکیشن ایساکو به‌صورت شبانه‌روزی دسترسی امدادخواهان به این سبد امدادی را تهسیل می‌کند.

گفتنی است طرح زمستانی امدادخودرو ایران معمولا از ۲۳ آذرماه آغاز شده و تا ۲۰ اسفند در سراسر کشور اجرا می‌شود.

بِسپُر؛ پلت‌ فرم ملی بزرگ‌ ترین مرکز امداد خودرو کشور

بِسپُر؛ درگاهی همسو با مرکز پاسخ‌گویی هوشمند

خلق و بومی‌سازی پلت‌فرم‌هایی همچون بِسپُر، زمینه‌ساز توسعه خدمات دانش‌بنیان در شرکت امدادخودرو ایران و حرکت در این مسیر بوده و فرآیند امدادرسانی را در این شرکت و مرکز تماس آن به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تماس امدادخودرو کشور طی دو دهه فعالیت شبانه‌روزی مستمر در بخش خدمات پس‌ازفروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌صورت هوشمند درآورده است.

توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری امدادرسانی و هوشمندسازی که حاصل آن اجرایی ‌شدن فرآیند ثبت آنلاین درخواست و امدادرسانی به اقصی‌نقاط کشور بود، از دستاوردهای پلت‌فرم ملی خدمات خودرویی بِسپُر است که به‌خدمت‌رسانی بهینه و ارائه خدمات استاندارد و باکیفیت به‌مشتریان کمک شایانی کرده است.

اپلیکیشن تلفن‌همراه بِسپُر با هدف تامین و ارائه مجموعه‌خدمات خودرویی مطمئن، تمام سرویس‌های مورد نیاز دارندگان خودرو را به‌صورت یکپارچه در این پلت‌فرم گردآوری کرده است.

درواقع این سامانه مهم با تجمیع و تسریع فعالیت‌های مرتبط با مشتریان به‌کمک ظرفیت‌های دانش‌بنیان، مسیر خدمت‌رسانی به‌امدادخواهان را کوتاه‌تر کرده است.

دریافت خدمات شبانه‌روزی امدادباتری با بِسپُر

از جمله خدماتی که می‌توان با استفاده از اپلیکیشن بِسپُر به‌آسانی آن را به‌صورت آنلاین سفارش داد، «امداد باتری» است. شرکت امدادخودرو ایران از آبان‌ماه سال گذشته تاکنون با تفکیک ناوگان خدمت «امدادباتری»، تامین باتری خودرو برای مشتریان را در هر ساعت از شبانه روز سرعت بخشیده است. به‌این‌ترتیب مشتریان دیگر بابت مشکلات ناشی از خرابی یا ضعیف شدن باتری در سیستم برق‌رسانی و تامین انرژی الکتریکی خودرو نگرانی نداشته‌اند.

با توجه به‌توسعه زیرساخت‌های لازم، ناوگان امدادخودرو ایران، امکان تامین مستقیم باتری بدون واسطه از تامین‌کننده را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم کرده و آن را در فهرست خدمات قابل سفارش از طریق اپلیکیشن بِسپُر قرار داده است.

گفتنی است تفکیک ناوگان خدمت «امداد باتری» از سایر خدمات این شرکت و ارسال سریع باتری به‌محل مورد نظر امدادخواه و همچنین بررسی و تست رایگان دینام و سیستم برقی خودرو قبل و بعد از تعویض باتری خودرو، رضایت مشتریان را به‌همراه داشته؛ به‌ویژه آن‌که خدمت «امداد باتری» با دارا بودن قیمت رقابتی درمقایسه با بازار آزاد به‌همراه گارانتی معتبر، در تمام ایام هفته آماده امدادرسانی به‌دارندگان خودرو در سراسر کشور است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =