کد خبر: 245168
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، گفت: سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،مهدی تقدسی در خصوص تعیین تکلیف متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه که در مرحله دوم به آنها خودرویی تعلق نگرفته است، گفت: ‌سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شود، خودروی خود را انتخاب و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند. البته هنوز زمان و جزئیات برگزاری آن مشخص نیست.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو افزود: در دور دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه به 97 درصد از متقاضیانی که برای خرید خودرو در این سامانه ثبت‌نام کردند، طبق نوبت‌بندی تعیین شده خودرو تعلق گرفت اما 3 درصد از متقاضیان در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

به گفته وی ، این 3 درصدی که با عدم تخصیص مواجه شده‌اند، خودروی خود را از میان خودروهای پرتقاضا انتخاب کرده‌اند و از آنجا که تعداد تقاضاها مطابق با ظرفیت خودروساز نبوده است، لذا در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

وی با اعلام اینکه نوع خودرو و شرکت‌های عرضه کننده خودرو در طرح جایگزین که شهریورماه اجرایی می شود هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: براساس ظرفیت جذب‌نشده خودروسازان این طرح اجرایی می شود و حتی ارائه محصولات جدید نیز در این طرح خواهد بود.

به گفته تقدسی، از آنجا که 3 درصد ذکر شده قبلا فرآیند ثبت‌نام نوبت دوم را طی کرده‌اند و مبلغ 100 میلیون تومان را نیز نزد بانک بلوکه کرده بودند، بنابراین با فراهم شدن فرصت انتخاب خودرو در «طرح جایگزینِ شهریورماه» فرصت دوباره‌ای برای انتخاب خودرو به آنها داده می‌شود و نیاز نسبت که دوباره پولی را در نزد بانک بلوکه کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور ashna1691@gmail.com IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    3 0
    ایا کسانی که به زمستان ۴۰۳ حواله شده اند دولت شرمنده نیست که بگوید انان در نوبت قرار گرفته اند ما را به کجا می برید تفو بر تو ای چرخ گردون تفو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =