پیرلی پی‌زیرو تروفئو RS

پیرلی لاستیک جدید پی‌زیرو تروفئو RS را معرفی کرد. این لاستیک جدیدترین نسخه از سری محصولات نیمه‌چسبان و پرفورمنس پیرلی بوده و کمپانی سازنده مدعی است تروفئو RS بهترین عملکرد را بین تمام لاستیک‌های جاده‌ای دنیا دارد.

لاستیک موردبحث به درخواست پاگانی و برای خودروی یوتوپیا توسعه یافته است. ایتالیایی‌ها می‌خواهند لاستیک جدید پیرلی را به عنوان آپشن اورجینال این خودروی اسپرت و سایر محصولات برجسته خود ارائه کنند. پیرلی پی زیرو تروفئو RS در واقع نسخه تکامل یافته از لاستیک تروفئو R است و از متریال پیشرفته‌ای برای ترکیبات آج خود استفاده می‌کند.

معرفی «پیرلی پی‌زیرو تروفئو RS» جدید

کمپانی موردبحث می‌گوید این لاستیک جدید بخشی از نسل جدید لاستیک‌های نیمه‌چسبانی است که پرفورمنس بهتری را در تمام سطوح به ویژه جاده‌های خشک ارائه می‌کنند.

تروفئو RS چسبندگی بیشتری دارد تا خودرو هنگام حضور در پیست سرعت و ایمنی بالاتری داشته باشد. این لاستیک همچنین روی آسفالت و در شرایط لغزنده جاده نیز عملکرد ایمنی خواهد داشت.

پیرلی برای توسعه این محصول جدید از تکنولوژی جدیدی که در موتور اسپرت به‌کار گرفته است، سود می‌برد تا بتواند به اهدافی که پاگانی ترسیم کرده دست یابد.

یکی از نتایج این فرآیند تولید لاستیک با آج متشکل از چند نوع ترکیب است که باعث می‌شود مشخصات لاستیک براساس خودروهای مختلف شخصی‌سازی شود و الگوی آج لاستیک با خودرو مدنظر همخوانی داشته باشد.

خلاقیت دیگر پیرلی توسعه ژئومتری مجازی بوده که مهندسان این شرکت اجازه داده است پروفایل‌های لاستیک بیشتری را از طریق مدل‌سازی مجازی بررسی کنند.

پیرلی به این ترتیب می‌تواند حداکثر دقت را در تولید پی‌زیرو تروفئو RS داشته باشد. فرآیند توسعه ژئومتری مجازی به‌صورت گسترده‌ای در پاگانی یوتوپیا و پیش از حضور پروتوتایپ ها در معابر عمومی به‌کار رفته است.

همچنین باید دانست لاستیک جدید پیرلی در مقایسه با لاستیک پی‌زیرو کورسا می‌تواند عملکرد یوتوپیا در شرایط رانندگی پرفشار را بهبود بخشد و بدون ایجاد احساس ناخوشایند در راننده سواری راحت و قابل پیش‌بینی را به ارمغان بیاورد.

لاستیک جدید موردبحث علاوه بر خریداران یوتوپیا در دسترس مالکان فورد موستانگ ‌دارک‌هورس نیز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود طیف وسیعی از خودروهای اسپرت ازجمله محصولات فراری، مازراتی و لامبورگینی نیز می‌توانند از لاستیک تروفئو RS استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =