ZF

شرکت ZF یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات خودرو در جهان است و محصولات متنوعی را تولید می‌کند؛ از جمله لنت‌های ترمز. لنت‌های ترمز ZF برای انواع خودروها، از جمله خودروهای سواری، پیکاپ‌ها، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها مناسب است.

شرکت ZF در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ عرضه قطعات خود را برای وسایل نقلیه در ایالات‌متحده و کانادا گسترش داد و ۲۸۵ فهرست جدید را به‌مجموعه‌ برندهای ZF،ی Lemförder،SACHS ،TRW و WABCO اضافه کرد. جدیدترین موارد افزوده‌شده، پوشش قطعات را به‌حدود ۷۳.۵ میلیون‌دستگاه وسیله‌نقلیه درحال کار افزایش داده است.

محصولات جدید این شرکت شامل ۴۷ شماره قطعه مختلف برای مجموعه لنت‌ترمز TRW است. لنت‌ترمزهای این شرکت درحال حاضر برای ۱۱.۹ میلیون‌دستگاه وسیله‌نقلیه دیگر درحال گسترش است.

از هوندا آکورد و تویوتا کمری گرفته تا شورولت سیلورادو، فورد اکسپلورر و دوج رم همگی جزو خودروهایی هستند که لنت‌های ترمز جدیدی را از برند TRW شرکت ZF دریافت خواهند کرد.

ZF Aftermarket همچنین محصولات Lemförder را نیز توسعه داده و ۹۴ قطعه جدید را برای طیف وسیعی از برندهای خودرو از جمله آئودی، ب‌ام‌و، هوندا، هیوندای، مرسدس‌بنز، تویوتا، فولکس‌واگن و غیره اضافه کرد. محصولات اضافی عرضه‌شده در نیمه نخست سال شامل مجموعه‌ای از قطعات ترمز، سیستم تعلیق و فرمان OE با کیفیت بالا (تجهیزات اصلی) برای فورد، دوج هیوندای، تویوتا و سایر مدل‌های خودرو و همچنین ZF Lifeguard E-fluids برای آئودی، ب‌ام‌و، تسلا و سایر خودروهای هیبرید است.

لنت‌های ترمز ZF با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند. این لنت‌ها دارای عمر طولانی، عملکرد قابل اعتماد و بهینه در شرایط مختلف رانندگی هستند. آن‌ها نقش مهمی در بهبود عملکرد سیستم ترمز خودرو دارند.

لنت‌های ترمز ZF دارای کارآیی بالا هستند و در عملکرد ترمز خودرو تاثیر مثبتی دارند. آن‌ها قادر به‌ایجاد نیروی ترمز قوی و پایدار هستند. لنت‌های ترمز ZF با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای عمر طولانی هستند.

این لنت‌ها مقاوم در برابر سایش و فشار بالا هستند و در شرایط سخت رانندگی عملکرد مطلوبی دارند. همچنین با استفاده از فناوری‌های جلوگیری از صدا، صدای تولیدشده حین ترمز کردن را به‌حداقل می‌رسانند. این ویژگی منجر به‌رانندگی آسوده‌تر و خوشایندتر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =