کد خبر: 245344
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
ایکس ۳۳ کراس

سرانجام ایکس ۳۳ کراس به عنوان کراس اور جدید ام‌وی‌ام طی مراسمی متفاوت که با استقبال حاضران همراه بود، رسماً رونمایی شد. اما در بخشی از این مراسم، حمید محمدی به‌عنوان مدیر واحد توسعه محصول برند  ام‌وی‌ام تلاش کرد به سؤالی مهم در خصوص این کراس اور مدرن پاسخ دهد؛ اینکه چرا ایکس ۳۳ کراس بهترین انتخاب برای مشتریان است؟

در این مقاله بخش‌هایی از سخنرانی وی در پاسخ به این سؤال را مرور می‌کنیم:

چرا خودرو X۳۳ Cross بهترین انتخاب برای مشتریان در نوع خودش هست؟

به سه دلیل:

  1. طراحی مدرن و خیره‌کننده بیرونی و داخلی خودرو
  2. تجهیزات و آپشن‌های متنوع و کاربردی
  3. تغییر در سبک زندگی با مفهوم Cross life

چرا ایکس ۳۳ کراس بهترین انتخاب برای مشتریان است؟

چراغ‌های جلو و جلوپنجره

در نمای روبرو جلوپنجره ماتریسی با طراحی هندسی ذوزنقه‌های معکوس و چراغ‌های روشنایی روز کوانتومیک در امتداد این جلوپنجره، از جهان موازی و لذت سفر رؤیایی صحبت می‌کند.

چرا ایکس ۳۳ کراس بهترین انتخاب برای مشتریان است؟

نمای جانبی / رنگ‌های طبیعی

در نمای جانبی شاهد خطوط نارنجی روی ریل سقفی و بدنه خودرو هستیم. خطوطی که خواستگاه رنگی آن عناصر طبیعی است که نشان‌دهنده تعهد این خودرو به حفاظت از محیط‌زیست، با دو موتور یک و یک و نیم لیتری و مصرف سوخت ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است. بلوغ در طراحی نمای جانبی با خطوط روی بدنه و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی با تیغه‌های دورنگ به کمال خودش رسیده.

چرا ایکس ۳۳ کراس بهترین انتخاب برای مشتریان است؟

نمای پشت / چراغ‌ها

در نمای عقب X۳۳ Cross چراغ‌های یکپارچه با گرافیک زیبا و متقارن جانمایی شده است که با در نظر گرفتن جزئیات در طراحی، مشابه فلاپ‌های جلو و عقب، توازن در زبان طراحی را به خوبی حفظ کرده است.

چرا ایکس ۳۳ کراس بهترین انتخاب برای مشتریان است؟

نمای داخلی

در لحظه ورود به کابین، به کارگیری خطوط درهم‌آمیخته با مفهوم Dragon Skin (پوست اژدها) نظر هر بیننده‌ایی را به خود جلب خواهد کرد. خطوطی که تکرار آن در کنار هارمونی رنگ و دکوراسیون داخلی سعی در حفظ اصول زیبایی‌شناختی و ایجاد احساس آرامش برای سرنشینان دارد.

چرا ایکس ۳۳ کراس بهترین انتخاب برای مشتریان است؟

امکانات و آپشن‌ها

اشتراک‌گذاری اطلاعات تلفن همراه در صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با وضوح تصویر بالا، ثبت اطلاعات سفر در صفحه جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی و Auto hold و استارت خودرو از راه دور خدماتی هستند که از یک هم‌سفر هوشمند در یک رانندگی ماجراجویانه انتظار دارید، هم چنین امنیت در سفر با سیستم ایمنی ESP و چهار کیسه هوا اعتماد شما را به این همسفر تازه‌نفس بیشتر خواهد کرد. همچنین شارژر وایرلس دیگر آپشن این خودرو است که از سگمنت قیمتی فراتر می‌رود.

چرا ایکس ۳۳ کراس بهترین انتخاب برای مشتریان است؟

تغییر در سبک زندگی

فارغ از مباحث فنی و ارتقای تکنولوژی که همواره در رأس اهداف محصولات مدیران خودرو بوده و هست، این شرکت تلاش کرده تا در نسل جدید خودروهای تولیدی خودش از جمله X۳۳ Cross با درک صحیحی از نیازهای کاربران، نگاه ویژه‌ایی به مفهوم "تغییر در سبک زندگی" داشته باشد. و حالا خودرو X۳۳ Cross قصد دارد تا مثل یک پوشش به‌روز، که برآمده از خودآگاهی و نیازهای عاطفی هر شخص می‌باشد، حامی سلیقه و طرز فکر مالک خودش باشد. در این بین بهره‌گیری از تجارب مشتریان و ترکیب آن با توابع ریاضی و هندسی، زبان‌اصلی طراحی این خودرو برای ایجاد احساس آرامش در سرنشینان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =