ترازانو

گروه شرکت‌های «ژونگسه‌رابر» (Zhongce Rubber) که به اختصار تحت‌عنوان برند «زِد سی رابر» شناخته می‌شود،موفق شد به جمع ۱۰تولیدکننده برتر تایر دنیا بپیوندد.

این کمپانی بین‌المللی که زمان تاسیس آن به سال ۱۹۵۸ و در شهر هانگژو (چین) بازمی‌گردد، به واسطه سابقه ۶۰ساله خود موفق شده است روند رشد کیفی و نفوذ به بازار جهانی را به خوبی پشت‌سر بگذارد.

این موفقیت به‌واسطه شبکه ارائه خدمات ۲۵۰هزار نقطه‌ای شامل ۱۲۰۰عرضه‌کننده محصول در ۱۶۰ شور دنیا به‌دست آمده است. برترین نمایندگی‌های این شرکت در کشورهایی همچون ایالات‌متحده، آلمان، برزیل و تایلند قرار دارند زیرا با هدف تفاوت قائل نشدن در زمان و زبان اقدام به ارائه خدمات به مشتریان کرده‌اند.

این شرکت تلاش می‌کند روند پشتیبانی از تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان را به واسطه سرویس‌های تک‌مرحله‌ای و حذف واسطه‌ها ارتقا ببخشد.

ازسوی‌دیگر محصولات این شرکت که نماینده آن در ایران با نام «کورال‌تایر» شناخته می‌شود به‌واسطه یک تیمی از مهندسان مجرب در روند تحقیق و توسعه قرار گرفته‌اند و البته تمرکز آنها بر گسترش نوآوری و فناوری‌های جدید به صورت مداوم بوده است.

گروه ژونگسه برای اجرای این اهداف بودجه میلیون دلاری را به صورت سالانه به تیم R&D خود اختصاص می‌دهد. ازسوی‌دیگر برای اجرای این تحقیقات، امکانات تولید و آزمایش محصولات شرکت نیز هرساله ارتقا پیدا می‌کند.

از دیگر موفقیت‌های این تیم تحقیقاتی می‌توان به پیاده‌سازی هوش صنعتی در فرآیند تولید و ساخت تایر اشاره کرد که درنهایت منجر به تولید محصولاتی با کیفیت، ایمن و با ارزش خرید بالا شده است؛ نمونه‌هایی که حداکثر کارآیی ممکن را به‌عنوان یک تایر ارائه می‌کنند.

برند «ترازانو» (Trazano) با کسب رتبه هشتم در سال ۲۰۲۲ به جمع ۱۰تایرساز برتر دنیا پیوست؛ همچنین موفق به کسب رتبه نخست بین شرکت‌های چینی شد.

گفتنی است موفقیت این گروه صنعتی، به واسطه تحقیقات و دستیابی به کیفیت بالا ضمن داشتن قیمت رقابتی در بازارهای جهانی بوده است.

برند ترازانو با تولید انواع تایر در ابعاد سواری تا کامیونی در ۱۲۰ کشور دنیا توانسته است از لحاظ تنوع سبد محصولات خود هیچ راننده‌ای را ناامید نکند.

ازسوی‌دیگر ارزش خرید بالای ترازانو به واسطه شعار «امنیت و قابل اطمینان بودن» (Safe & Reliable) به دست آمده و در عمل نیز کارآیی بالای این محصولات به مشتری ثابت شده است.

گفتنی است این عملکرد صرفا برای تایرهای PCR یا مخصوص خودروهای سواری تجربه نشده بلکه رانندگان خودروهای سنگین با تایرهای TBR ترازانو نیز این عملکرد را تایید می‌کنند.

شرکت «کورال‌تایر» نیز به‌عنوان تنها عرضه‌کننده برند «ترازانو» به واسطه قرارگرفتن در شبکه عرضه‌کنندگان محصول و خدمات ZC Rubber از تمام مزایایی که این گروه صنعتی برای تایرهای ترازانو در نظر گرفته، برخوردار است؛ به همین خاطر این تایرها را بدون واسطه و به صورت مستقیم و تک‌مرحله‌ای در اختیار مشتریان خود در ایران قرار می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

آخرین اخبار