NRS

«NRS» سازنده لنت‌ترمزهای با فناوری بالا به‌تازگی اعلام کرده است پنج قطعه جدید را برای ۱.۲ میلیون‌دستگاه خودرو به‌خط‌تولید لنت‌ترمز گالوانیزه ممتاز خود اضافه کرده است. این شرکت لنت‌ترمز خودروهای مدل سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۳ آکورا، هوندا، اینفینیتی، نیسان، مزدا و فیات را به‌فهرست گسترده خودروهای تحت پوشش خود اضافه کرده است.

لنت‌ترمز گالوانیزه ممتاز NRS Brakes دارای فناوری جدید با کارایی بسیار بالاست. این پدها دارای فناوری پیوست اصطکاکی NRS برنده جایزه PACE هستند. درنتیجه بی‌صداترین، ایمن‌ترین و بادوام‌ترین لنت‌ترمز جهان توسط این شرکت تولید شده است.

فولاد گالوانیزه در این لنت‌ها دارای ماندگاری بالاست و لایه‌برداری مواد و خوردگی در این لنت‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

از ویژگی‌های متمایز این لنت‌های ترمز فاقد چسب، رنگ و سموم بودن آن است. ترمزهای NRS همچنین از فناوری جدیدی برای گالوانیزه کردن لنت‌ها بهره می‌برند.

NRS Brakes مستقر در کلان‌شهر تورنتو، پیشرو جهانی در فناوری لنت‌ترمز است. این شرکت لنت‌های ترمز گالوانیزه ضد زنگ - بادوام‌ترین لنت‌های ترمز در جهان - را که به‌دلیل کیفیت، دوام و طول عمر مشهور هستند، روانه بازار می‌کند.

لنت‌های گالوانیزه دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که مقاومت در برابر خوردگی، یکی از این ویژگی‌هاست. لنت‌های گالوانیزه با پوشش روکش ضدخوردگی گالوانیزه محافظت شده‌اند و از اثرات زنگ‌زدگی و خوردگی جلوگیری می‌کنند.

همچنین این لنت‌ها به‌دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی مناسب برای استفاده درشرایط سخت و آفرود و همچنین فضاهایی با رطوبت بالا، آب شور و تماس با عوامل شیمیایی هستند. درعین حال به‌دلیل پوشش گالوانیزه، لنت‌های گالوانیزه دارای عمر طولانی‌تری نسبت به‌لنت‌های فولاد ساده هستند. لنت‌های گالوانیزه به‌دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی به‌عنوان یک راه‌حل قابل اطمینان برای استفاده در ساخت‌وساز، صنعت و برق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لنت‌های گالوانیزه به‌راحتی قابل نصب هستند و معمولا با استفاده از پیچ و مهره در سطوح مختلف نصب می‌شوند.همچنین این لنت‌ها به‌دلیل بهره‌مندی از خواص فولاد، از انعطاف‌پذیری مناسبی برخوردارند و به‌آسانی تغییر شکل داده و قابل تنظیم با نیازهای خاص محیط‌های کاربردی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =