KMC T8 Monster

شرکت کرمان‌موتور با چند نمونه متفاوت از پیکاپ تی 8 در ششمین نمایشگاه آفرود حضور یافته است

کرمان‌موتور با چند نمونه متفاوت از پیکاپ KMC T8 در ششمین نمایشگاه بین‌المللی سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، آفرود، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال شرکت کرده است. اما آن‌چه بیش از هرچیز در غرفه این شرکت جلب‌توجه می‌کند، حضور یک دستگاه پیکاپ KMC T8 Monster بوده که تجهیزات و لوازم تیونینگ آن نسبت به‌دیگر پیکاپ‌ها کامل‌تر به‌نظر می‌رسد.

نمای ظاهری، مشخصات و امکانات KMC T8 Monster

نخستین اِلِمان کی‌ام‌سی تی 8 مانستر که بیش از همه جلب‌توجه می‌کند، کاور بدنه آن با رنگ سبز مات است. این خودرو همچنین به‌سپر جلو آفرودی با گارد محافظ مجهز شده است. علاوه‌بر این، یک صفحه محافظ زیر بدنه تی ‌8 مانستر نصب شده که از ادوات فنی خودرو در بیراهه‌نوردی محافظت می‌کند و مانع ورود ضربه به‌موتور می‌شود.

روی سپر آفرودی نصب‌شده برای این پیکاپ نیز دو پروژکتور بزرگ در کنار چند مه‌شکن LED نصب شده است که روشنایی آن‌ها به‌کمک چراغ‌های جلو می‌آید. اما علاوه‌بر این‌ چراغ‌ها روی باربند سقفی خودرو نیز یک LED لایت‌بار نصب شده و در اطراف باربند نیز برای روشنایی بیشتر در محیط کمپ، چراغ‌هایی تعبیه شده است. در یک سمت خودرو نیز شاهد نصب سایه‌بان هستیم.

حوض بار این خودرو به‌سوپرلید مجهز بوده که فضای بسته‌ای را برای قرار دادن وسایل و اشیا فراهم می‌کند. سپر عقب تی 8 مانستر نیز تغییر کرده و از نوع فلزی است که مقاومت بیشتری در آفرود دارد.

داخل سپر عقب نیز چراغ‌هایی برای روشنایی عقب خودرو تعبیه شده و قلابی نیز برای یدک‌کشی لحاظ شده است. این نسخه از تی 8 ارتفاع بیشتری از نسخه‌های استاندارد دارد. چراکه به‌کیت کامل تعلیق آیرون‌من مجهز شده است. ارتفاع زیاد این کیت سبب شده است فضای کافی و مناسبی برای نصب رینگ و لاستیک بزرگ‌تر 33 اینچی برای تی 8 فراهم شود.

نسخه استاندارد T8 با لوازم آفرود

کرمان‌موتور یک دستگاه T8 آبی‌رنگ نیز با بدنه استاندارد به‌نمایشگاه آورده که دارای لوازمی همچون باربند، سایه‌بان، پروژکتور سقفی، سوپرلید و... است.

از مزایای فراوانی که در این پیکاپ مشاهده می‌شود می‌توان به‌گشتاور مناسب، فضای راحت کابین، آپشن‌های پذیرش‌پذیر، امکان انتخاب ایستگاه‌های نقلیه مختلف (2H، 4H، 4L)، قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب و قابلیت عبور در مسیرهای متوسط اشاره کرد.

پیکاپ تی 8 مانند سایر خودروهای آفرودی و کاروتجاری نیمه‌سبک، دارای شاسی و اتاق مستقل است. این خودرو به‌یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتون‌متر و یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی مجهز است.

با توجه به‌این‌که حداکثر گشتاور این پیشرانه توربو در دورهای پایین در اختیار راننده قرار می‌گیرد، توانایی‌های حرکتی و شتاب‌گیری این خودرو از ابتدای حرکت رضایت‌بخش است. همچنین با توجه به‌نیاز راننده می‌توان به‌صورت الکتریکی و از طریق پنل موجود در زیر تنظیمات تهویه، خودرو را درحالت چهارچرخ‌محرک سبک H4 و چهارچرخ‌محرک سنگین L4 قرار داد.

پیکاپ تی 8 می‌تواند به‌صورت مجاز ۸۴۰ کیلوگرم بار را حمل کند. سیستم تعلیق این پیکاپ در بخش جلو از نوع جناغ دوبل است و در بخش عقب مانند بسیاری از پیکاپ‌های میان‌رده، دارای ساختار فنر تخت و غیرمستقل است.

ترمزهای جلو و عقب این خودرو دیسکی هستند و سیستم فرمان هیدرولیک (HPS) روی آن نصب شده است. این خودرو در استفاده شهری مصرف سوختی حدود ۱۰ لیتر را به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.کی‌ام‌سی تی 8 در جایگاه یک خودرو کاروتجاری و البته آفرودی به‌امکانات ایمنی و رفاهی متعددی همچون دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز ABS و EBD و BOS و HBA، سنسور نور، کروزکنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه‌ای، سنسور باد و دمای تایرها، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به‌چرخ‌ها، نمایشگر لمسی با قابلیت نصب نرم‌افزار، رهیاب ماهواره‌ای، کامپیوتر سفر، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، جک گازی کاپوت، قفل دیفرانسیل اتومات و... مجهز است.

خاص‌ترین رنگ برای یک پیکاپ

حضور کرمان‌موتور در نمایشگاه آفرود، کمپینگ و تجهیزات سفر 1402 به‌این خودروها محدود نشده است؛ بلکه یک دستگاه پیکاپ تی 8 با کاور صورتی‌رنگ هم در غرفه این شرکت حضور دارد که هرچند گزینه جذابی برای خانم‌های اهل آفرود به نظر می‌رسد اما صرفا جنبه نمایشی داشته و برنامه ای برای تولید آن وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشته لشکری IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 1
    دادش گلم یک نصیحت برو نیشابور با پولت ۵ تا الاغ بخر بیا بخدا سودش بیشتره وراحتیت توی افرود بیشتر الاغ کوه اورست فتح کرده ولی این ماشینی که میگن افروده توی جاده هزار مسجد میمونه فکر حالا ب و تا اخرش بقران
  • جکی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    جدی میفرماید😂😂😂 خیلی گل سرسبد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =