حضور آمیکو در ششمین نمایشگاه سفر ،اکوتوریسم ، ماجراجویی ، کمپینگ ، اتوکمپینگ ، آفرودیت،  تجهیزات و صنایع وابسته

زبان طراحی غرفه این خودروساز همخوانی بیشتری با حال و هوای آفرود پیدا کرده است

آمیکو به‌عنوان یکی از تجاری‌سازان خصوصی کشور، در سال‌های اخیر با تمرکز بر خودروهای تجاری باری سبک و سنگین، سعی بر آن داشته است تا سهم بازار مناسبی را در اختیار بگیرد. از این رو در سال‌های گذشته، این خودروساز کشور در نمایشگاه‌های خودرویی شرکت کرده و به عرضه مدل‌های مختلفی از محصولات خود پرداخته است.

آمیکو اما تصمیم بر آن گرفت تا از نمایشگاه اصفهان که چندی پیش برگزار شد، با ظاهری جدید در نمایشگاه‌ها شرکت کند.

در نمایشگاه آفرود که در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال درحال‌حاضر برگزار می‌شود نیز این خودروساز با ظاهر جدید خود حضور دارد. زبان طراحی غرفه این خودروساز همخوانی بیشتری با حال و هوای آفرود پیدا کرده و آسنا همچون نگینی در مرکز این طراحی قرار گرفته است.

«آمیکو» با غرفه‌ای جذاب و متفاوت به نمایشگاه آفرود آمد

آمیکو خبرهای خوبی برای بازار خواهد داشت

مدیر فروش آمیکو در این زمینه به «دنیای‌خودرو» گفت: «در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای بازار خواهیم داشت. درحال‌حاضر در حوزه‌ خودروهای سنگین ۱۰چرخ و ۶چرخ فروش نقدی و مرحله‌ای داریم، اما برای پیکاپ‌ها در آینده نزدیک خبرهای خوبی خواهیم داشت.»

قاسم نوری درخصوص فروش این خودروها اظهار کرد: «فروش محصولات آمیکو در بورس انجام نمی‌شود و به‌طور مستقیم صورت می‌گیرد.»

وی افزود: «به‌طور کلی بازار خودرو درحال‌حاضر رو به پایین حرکت می‌کند، اما آمیکو وضعیت خوبی را تجربه می‌کند و تصورمان بر این است که در آینده نزدیک شرایط برای آمیکو بهتر شود.»

وی همچنین افزود: «محصولات ۱۰چرخ و ۶چرخ آمیکو در شرایط فعلی با قدرت و با فاصله زیادی از سایر رقبا در بازار عرضه می‌شود. مخصوصا محصول ۱۰چرخ به ما این قابلیت را می‌دهد که در هر شرایط بازاری مشتریان خود را داشته باشیم.»

نوری درخصوص هدف آمیکو از حضور در نمایشگاه آفرود اظهار کرد: «همیشه این‌طور نیست که در نمایشگاه‌ها بحث فروش مطرح باشد، بلکه گاهی باید نگاهی هم به برندینگ داشت. حضور نمایشگاهی آمیکو برای بسیاری از مشتریان مهم است.»

وی ادامه داد: «با توجه به آن‌که بسیاری از مشتریان در انتظار آغاز فروش آمیکو هستند، خبر خوب ما این است که در حال ورود به بازار هستیم.»

وی درخصوص دلیل بسته‌بودن فروش پیکاپ‌های این شرکت گفت: «در گروه صنعتی آمیکو همیشه خودرو آماده را به فروش می‌رسانیم و پیش‌فروش نمی‌کنیم. پلاک نشدن محصولات آسنا هم یک موضوع مقطعی بود که در شرایط فعلی حل شده است.»

وی در مورد امکان تجهیز خودروهای آسنا بیان کرد: «در بحث خودروهای سنگین، کاربری‌ساز آمیکو با نام آذرموتور فعالیت می‌کند، اما در بخش خودروهای آفرودی کاربری نداریم و مشتریان می‌توانند با سلیقه خود و خارج از شرکت این کار را انجام دهند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =