کد خبر: 245591
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

خودروی ولکس c۳۰ یک سدان اقتصادی با دو نوع گیربکس دستی و اتومات CVT است. کمبود قطعات یدکی ولکس c۳۰ یکی از ضعف‌های این خودروی کم استهلاک است. علیرغم وجود نمایندگی لوازم یدکی ولکس c۳۰ در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز، خرید لوازم یدکی ولکس سی ۳۰ اصلی یکی از دغدغه‌های صاحبان این خودرو در شهرهای کوچک است. در صورتیکه اطمینان نسبت به اصالت قطعات یدکی ولکس وجود داشته باشد، خرید اینترنتی لوازم یدکی ولکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای صاحبان این خودرو است. برای نگهداری بهتر خودروی ولکس لازم است نکاتی را درباره نگهداری و قطعات آسیب پذیر این خودرو در نظر داشته باشید.

در این قسمت به توضیح درباره نکات مهمی که قبل از خرید لوازم یدکی ولکس باید در نظر داشته باشید خواهیم پرداخت. تفاوت لوازم یدکی در مدل دنده اتومات و دنده دستی ولکس را بررسی خواهیم کرد و در نهایت خدمات فروش اینترنتی لوازم ولکس C۳۰ اعتماد یدک بعنوان یکی از شرکتهای فعال در زمینه تامین قطعات خودروهای چینی را معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید لوازم یدکی ولکس c۳۰: نکات مهم درباره ولکس

نکات مهم درباره لوازم یدکی ولکس c۳۰

  • طبق آمار بدست آمده از فروشگاه اعتماد یدک، شما باید توجه خاصی به لوازم جلو بندی ولکس C۳۰ خود داشته باشید. قطعاتی از قبیل بوش کوچک ، بوش بزرگ و سیبک‌های طبق از لوازم یدکی پرمصرف در خودروی ولکس c۳۰ هستند.
  • در مورد قطعاتی از قبیل دیسک و صفحه ولکس، پیشنهاد ما استفاده از برند های معتبر است. برند اصلی دیسک و صفحه مناسب برای خودروی ولکس c۳۰ دنده ای، کیت کلاچ ولکس برند لوک (LUK) می‌باشد و برند دوم پیشنهادی ما دیسک و صفحه هانژی چین است. در مورد دیسک و صفحه کلاچ خودروی ولکس c۳۰ دنده اتومات پیشنهاد ما برند ساچ و برند هاسکو است.
  • در صورت نیاز به تعویض کمک فنر ولکس، استفاده از کمک فنرهای مناسب برای ولکس c۳۰ آسیب به گردگیرها و بلبرینگ و توپی های سر کمک فنر به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. پیشنهاد ما استفاده از کمک فنر ولکس برند رگتی است.
  • کمبود قطعات یدکی ولکس باعث شده تا برخی از صاحبان این خودرو به استفاده از لوازم یدکی استوک ولکس روی بیاورند. توجه داشته باشید که استفاده از لوازم یدکی دست دوم ولکس ریسک‌های جانی و مالی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت.

تفاوت ها در لوازم یدکی ولکس دنده دستی و ولکس c۳۰ دنده اتومات

  • طراحی داشبورد ولکس دنده اتومات و ولکس دنده دستی از نظر ظاهری با هم متفاوت است.
  • ولکس دنده اتومات و ولکس دنده دستی در برخی از لوازم یدکی داخل اتاق با هم تفاوت دارند. پس در هنگام خرید قطعات داخل اتاق ولکس دقت کنید.
  • لوازم موتوری ولکس دنده‌ دستی و ولکس دنده اتومات یکسان است.
  • جلو پنجره مدل دنده ای گریت وال ولکس C۳۰ دو مدل دارد. جلو پنجره سه خط و جلو پنجره چهار خط. ولکس c۳۰ دنده اتومات دارا جلو پنجره دو خط است.
  • مه شکن های جلوی ولکس دنده ای و ولکس اتومات متفاوت است و ولکس سی ۳۰ اتومات دارای دی لایت است.
  • شبکه یا توری داخل سپر جلو ولکس سی ۳۰ اتومات و دنده‌ای متفاوت هستند.
  • مشخصا سیستم گیربکس ولکس c۳۰ دنده اتومات با ولکس سی ۳۰ دنده معمولی نیز با هم تفاوت دارد.

راهنمای خرید لوازم یدکی ولکس c۳۰: نکات مهم درباره ولکس

خرید لوازم یدکی ولکس c۳۰ از اعتماد یدک

با توجه به اینکه انواع مختلف (اصلی، تقلبی) از لوازم یدکی خودروی ولکس C۳۰ در بازار وجود دارد، بایستی لوازم یدکی ولکس c۳۰ را از نمایندگی‌های معتبر ولکس خریداری کنید. یکی از بزرگترین واردکننده‌های قطعات یدکی خودروهای چینی، سایت اعتماد یدک است.

اعتماد یدک اکثر لوازم یدکی ولکس c۳۰ ( ولکس دنده دستی و ولکس دنده اتومات) را مستقیما از کشور چین وارد می‌کند و بصورت تخصصی به واردات و فروش لوازم یدکی خودروهای چینی می‌پردازد.

در فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک انواع لوازم یدکی ولکس c۳۰ در دسته بندی های مختلف به فروش میرسد:

  • لوازم گیربکس ولکس: دیسک و صفحه کلاچ ولکس، بلبرینگ کلاچ، دنده برنجی، فلای ویل، دوشاخ کلاچ، پمپ کلاچ و دنده VVT...
  • لوازم موتوری ولکس c۳۰: میل لنگ، پیستون، شاتون، پلوس، سوپاپ دود و هوا، بلبرینگ، ترموستات ولکس، کاسه نمد و ...
  • قطعات بدنه : درب کاپوت ولکس، درب صندوق ولکس، دربهای چپ راست عقب جلو، آینه و مه شکن، سپر عقب و جلو ولکس، قفل و پمپ درها و ...
  • لوازم برقی و الکترونیکی: سنسور اکسیژن، سنسور روغن، پمپ بنزین ولکس، کوئل، شمع، واتر پمپ ولکس، سنسور ABS، کامپیوتر ایربگ و ...
  • جلو بندی و سیستم تعلیق ولکس: کمک فنر جلو و عقب، رام زیر موتور، طبق کامل، دسته موتورهای ولکس، بوش طبق، جعبه فرمان
  • قطعات ترمز ولکس: لنت ترمز، دیسک ترمز، پمپ ترمز، سیلندر ترمز، ABS
  • لوازم مصرفی خودرو: شمع ماشین، فیلترها، تسمه تایم، زنجیر تایم

راهنمای خرید لوازم یدکی ولکس c۳۰: نکات مهم درباره ولکس

قیمت لوازم یدکی ولکس c۳۰چقدر است؟

ولکس c۳۰ در دو نوع دنده اتومات و دنده دستی وارد کشور شد. تعداد خودروی ولکس c۳۰ دنده اتومات بسیار کمتر از ولکس دنده ای است. همین دلیل باعث شده است تا واردکنندگان قطعات ولکس تمایل کمتری به سرمایه گذاری و واردات قطعات ولکس دنده اتومات داشته باشند و قطعات ولکس دنده اتومات در مقایسه با گریت وال ولکس دنده ای، نایاب‌تر و گرانتر باشد.

بطور کلی خودروی ولکس خودرویی با تیراژ پایین است و تعداد واردکنندگان آن کم است. اعتماد یدک یه عنوان یکی از واردکنندگان اصلی قطعات ولکس تلاش دارد تا با استفاده از خدمات فروش اینترنتی واسطه ها را حذف کند تا لوازم یدکی ولکس با قیمت کمتری بدست مصرف کنندگان برسد. با خرید از اعتماد یدک اطمینان خواهید داشت که بهترین قیمت لوازم یدکی ولکس در دسترس شما است.

بهترین کیفیت لوازم ولکس c۳۰در اعتماد یدک

قطعات ولکس موجود در سایت اعتماد یدک، دارای دو نوع اورجینال و افتر مارکت با کیفیت بالا هستند. باید توجه داشته باشید تولید کنندگان مختلفی در زمینه تولید لوازم ولکس سی ۳۰ در چین فعالیت دارند که کیفیت کار همه آن‌ها یکسان نیست.
باتوجه تخصص اعتماد یدک در زمینه لوازم یدکی انواع خودروهای چینی، این مجموعه بصورت مستمر در ارتباط با تعمیرکاران بوده و همواره تلاش دارد بهترین لوازم یدکی خودروی ولکس سی ۳۰ را به مشتریانش عرضه نماید.

قطعات یدکی ولکس سی ۳۰ را به صورت اینترنتی می توانید از فروشگاه اعتماد یدک تهیه کنید. ساکنین شهر تهران این امکان را دارند تا با مراجعه به فروشگاه اعتماد یدک، بصورت حضوری مشاوره دریافت کرده و خرید خود را انجام دهند.

راهنمای خرید لوازم یدکی ولکس c۳۰: نکات مهم درباره ولکس

معرفی خودروی ولکس سی ۳۰

خودروی ولکس C۳۰ ساخت شرکت چینی گریت وال (Great Wall Motor) است. خودروی ولکس c۳۰ دنده اتومات با گیربکسCVT به تعداد محدودی در سال ۱۳۹۱ تولید شد و سپس در سال ۱۳۹۵ جعبه‌دنده CVT ولکس c۳۰ به ۶ سرعته نیمه‌اتومات (AMT) تغییر یافت. ولکس C۳۰ به‌دلیل قرار گرفتن در محدوده قیمتی خودروی لیفان ۶۲۰ و تیراژ تولید پایین (حدود ۶۰۰۰) و عدم تقاضای بازار در سال ۱۳۹۵ تولیدش متوقف شد. یکی از ضعف‌های ولکس c۳۰ شتاب نسبتا پایین آن است.

از جمله امکانات قرار گرفته شده در خودروی ولکس سی ۳۰ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود سیستم ترمز ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو
  • وجود کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین
  • استفاده از فرمان هیدرولیک
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • ارائه چراغ‌های مه شکن جلو و عقب برقی
  • قفل میکروسوییچی درب خودرو
  • سانروف و باز شدن خودکار درب‌ها در هنگام تصادف
  • قفل خودکار حساس به سرعت و قفل کودک
  • سیستم هشدار بسته نبودن کمربند ایمنی
  • گرمکن شیشه عقب
  • سیستم صوتی کاربردی

در ادامه به بررسی جزییات دو مدل دنده‌ دستی و دنده اتوماتیک خودروی گریت وال ولکس c۳۰ می‌پردازیم.

نام خودرو

Voleex c۳۰

قدرت موتور

۱۰۴ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

حجم موتور

۱۴۹۷ سی سی

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۲۰ ثانیه

حداکثر سرعت

۱۷۰ کیلومتر بر ساعت

وزن

۱۱۲۵ کیلوگرم

مصرف ترکیبی

۷.۳ در صد کیلومتر

گیربکس

گیربکس CVT - (شش سرعته نیمه‌اتومات در مدل ۹۵)

چگونه از اعتماد یدک خرید کنید؟

و در پایان اعتماد یدک همچنان در حال رشد و توسعه است تا خدمات بیشتر و با کیفیتتری را ارائه دهد و به مرجعی بزرگ در زمینه تأمین و فروش لوازم یدکی خودروهای چینی تبدیل شود.

در اعتماد یدک با ارائه خدمات مشاوره قبل از خرید قطعه و پشتیبانی در ساعات کاری، این امکان را فراهم میکنیم که شما با اطمینان و خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید. اگر در مورد قطعات ما سوال یا ابهامی دارید، تیم کارشناسان متخصص اعتماد یدک همیشه برای کمک به شما آماده هستند.

در پایان، اگر به دنبال قطعات یدکی با کیفیت و قابل اعتماد و با قیمت مناسب برای خودروی خود هستید، به سایت اعتماد یدک به ادرس www.etemadyadak.com مراجعه کنید. همین امروز از وب سایت اعتماد یدک دیدن کنید سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید. برای خرید حضوری لوازم یدکی از اعتماد یدک می‌توانید به آدرس ما واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک ۴۰، طبقه همکف - کد پستی ۱۱۴۶۹۳۷۱۶۱ فروشگاه اعتماد یدک مراجعه بفرمایید. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۲۳ تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =