کد خبر: 245611
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
واردات خودرو

با اعلام تعرفه خودروهای دست‌دوم مشخص شد تعرفه آن‌ها نیز همانند مدل‌های صفرکیلومتر در نظر گرفته شده و هیچ تفاوت معناداری برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

نکته قابل توجه آن‌که چه در رابطه با خودرو نو و چه دست‌دوم تعرفه مدل‌های با حجم موتور بیش از ١٥٠٠ سی‌سی، ٩٥ درصد در نظر گرفته شده که رقم بسیار بالایی است و بیش از دو برابر سطح قبلی تعرفه‌ واردات خودرو تا سال 1397 است.

واردات خودرو درحالی که ارزی برای واردات قطعات منفصله نیست، چه محلی از اعراب دارد؟!

روز گذشته درحالی نامه مدیرکل نیرومحرکه وزارت صمت به‌خودروسازان منتشر شد که طبق آن، این وزارتخانه از این پس تعهدی برای تامین ارز تولیدکنندگان خودرو ندارد. با این توصیف وقتی ارزی در بساط نیست، خودرو به‌چه‌صورت باید وارد کشور شود؟! این درحالی است که طبق آیین‌نامه واردات، واردکنندگان موظف به‌روشن کردن منشأ ارزی خود نیز هستند .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    با درود به مردم میهنم ،تا می‌آیند یک کار درست کنند ، یه دنباله هایی بهش می‌بندند که نابود میشه، دولت نباید مردم را همچون بلاتشبیه گاوای گاوداري ببینه، باید کارآفرین ،نو آور ، باشه تا مردم خاک را طلا کنند واز کنارش برای گارگذاری و کار کرده عوارض ،مالیات ووو بگیره ،اگر عوارض و ووو برای حمایت از تولید درون کشوره،که نشان دادند دارندگان مهر ریاست بر کارخانه ها و بار آفرینان بر دوش مردم ،تنها به ماندن خود در چهارپایه ریاست می اندیشند،و با پاچه خواری پیش میرند،و برای این پشتیبانی‌های که ولد لوس و زشت فن آوری خودرو درجا زده است،وای که چه اندازه از جهان فن و فن سالاران خودرو جا مانده ایم ،مردم بیدار شوید ویک لگد به باسن خودروی ایرانی بزنید تا بیدار شوند این پسماندهای فن وخودرو سازانشان ،مانا باشیم به رزم با ستم وستمپیشگان
  • حسن DE ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    از اول هم معلوم بود همش دروغه سرکاری هست مافیا نمیخوان بزارن خودرو ارزون بشه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =