وردشتاین

وردشتاین هلند سری مشهور تایرهای «اسنوتراک» (Snowtrac) را ارتقا داده و حالا این محصول را به نام «وینتراک» (Wintrac) عرضه می‌کند.

این محصول برای زمستان‌های سرد اروپا مناسب‌تر شده چراکه برای علاوه‌بر افزایش کارایی این تایر در تمام سطوح خیس، امکان فعالیت بهتری روی برف پیدا کرده است. این تغییرات بنیادین قرار بود در نمایشگاه تایر کلن رونمایی شوند، اما باتوجه به برخی محدودیت‌های چالش‌برانگیز، آنها تصمیم گرفتند رونمایی از این محصول را به صورت مجازی انجام دهند.

محصول جدید نمایانگر تغییرات چشمگیر روی تایرهاست که عمدتا با هدف رانندگی در برف و همه جا رو شدن آنها انجام شده، بنابراین نام این محصول را از اسنوتراک که مفهوم برفی بودن را می‌رساند به «وینتراک» تغییر داد. همچنین قرار است سطح بالاتری تایرهای وینتراک که با پسوند پرو شناخته می‌شدند (برای عرضه کارآیی بالاتر) تغییر پسوند بدهند و به عنوان وینتراک‌پرو شناخته شوند.

مواد نوین برای نسل جدید

وینتراک برای ارائه عملکرد متفاوت، از ساختار و مواد اولیه جدید سود می‌برد. طراحی آج بهبود یافته است و شامل ساختار وی‌شکل اختصاصی خود با یک حرفه انتقال مایعات شده تا اطمینان از تخلیه آب در هر دو جهت طولی و جانبی به وجود آید. بلوک‌های سایدوال تایر حاوی خروجی‌هایی با طراحی سه‌بعدی انحصاری هستند که به صورت انعطاف‌پذیری فعالیت کرده که عملکرد این تایر را در طول زمستان تضمین می‌کند.

همچنین این بلوک‌های جانبی پایداری بیشتری را به ارمغان آورده‌اند زیرا عملکرد تایر را در شرایط خشک و مرطوب به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. این تایرهای جدید نسبت‌به اسنوتراک‌های سابق ۱۰درصد تخلیه آب دقیق‌تر، ۵درصد پایداری بهتر و ۵درصد تماس بیشتر لاستیک با سطح جاده در سطوح برفی را به ارمغان می‌آورد. البته همین ساختار باعث شده است که توان پیمایش این تایرها تا ۱۰ هزار کیلومتر نسبت‌به نمونه‌های پیشین افزایش پیدا کند که دلیل اصلی آن کاهش مقاومت غلتشی است.

این محصول تا پایان سال جاری میلادی در ۲۷سایز مختلف ۱۵ و ۱۶ اینچ عرضه می‌شود و قرار است برای محصولات برخی خودروسازان همچون نسل هشتم فولکس‌واگن گلف نیز به صورت تایر استاندارد زمستانی عرضه شود. در فاز دوم عرضه این محصول که طی سال ۲۰۲۴ اجرا خواهد شد، سایزهای بیشتری معرفی و عرضه خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =