کد خبر: 245716
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
image-20230821145206-1.jpeg

رون کابین X۵۵ PRO همه ان چیزهایی که از یک خودروی به روز انتظار دارید را به شما ارائه می کند.

مدیران خودرو که در بین خودروسازان بخش خصوصی بزرگ ترین سبد محصول را دارد، همواره سعی کرده با احترام به نیاز بازار و مشتریان، محصولاتی مجهز امکانت روز را برای عرضه به تولید برساند. یکی از با سابقه ترین محصولات این شرکت MVM X۵۵ است که به عنوان یک کراس اور کامپکت میان سایز طی سال های گذشته همواره یکی از اولین انتخاب ها برای خانواده ها به شمار رفته است.

طراحی این خودرو در آخرین به روز رسانی با پسوند PRO معرفی شد و به دلیل طراحی کاملا به روز و فناوری های نو پر فروش ترین خودرو در سگمنت خود لقب دارد. از نقطه نظر طراحی MVM X۵۵ PRO یک خودروی خوش تراش است که با حجم پردازی های بدنه می توان گفت از سبک طراحی جیپ در مدل Renegade به ویژه در نمای کناری و ستون عقب و خودروسازان اروپایی در دو نمای جلو و عقب بهره می برد.

بخش فنی موتور این خودرو ۱.۵ لیتر حجم دارد و به کمک توربوشارژر می تواند ۱۵۶ اسب بخار نیرو تولید کند. همچنین گشتاور هم به عدد ۲۳۰ نیوتن متر می رسد که با توجه به وزن حدود ۱.۴ تنی در حقیقت یک خودروی کراس اور میان سایز خانوادگی را معرفی میکند. خودرویی که راحتی سرنشینان در اولیت های بازطراحی آن نسبت به نسل قبل قرار داشته است و به همین دلیل سعی کرده بازار هدف خود را خانواده های کم جمعیت قرار دهد.

کالیبراسیون موتور و گیربکس CVT به گونه ای انجام شده که بتواند شتاب صفر تا صد حدود ۱۰.۳ ثانیه را به ثبت برساند. در برنامه ریزی موتور این خودرو مهندسین سعی کرده اند، تاخیر توربوشارژ را کاهش داده تا خودرو شتاب لحظه ای بیشتری داشته باشد. از این رو بیشترین گشتاور در دور موتور ۱۷۵۰ دور بر دقیقه حاصل می شود که باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش شتاب لحظه ای خودرو شده است.

متخصصین برای گیربکس CVT نسل ۲ در این خودرو ۹ سرعت یا دنده را تعریف کرده اند که باعث شده شتابگیری مثبت خودرو روندی یک نواخت داشته باشد ودر زمان ترمزگیری نیز گیربکس با دنده معکوس های سریع و به توقف خودرو کمک می کند. به همین دلیل MVM X۵۵ PRO یکی از بهترین ها در بخش ایمنی ترمزگیری در کلاس خود است.

درون کابین X۵۵ PRO همه ان چیزهایی که از یک خودروی به روز انتظار دارید را به شما ارائه می کند. از نظر طراحی تناسب خوبی با نمای بیرونی خودرو دارد. از فرم های گرد کمی در کابین استفاده شده است و بیشتر ادوات و قطعات دارای زاویه و گوشه هستند. درون کابین این خودرو هم به مطابق با سبک روز طراحی در جهان به جای استفاده از کلید و دکمه های بسیار، این کنترلرها به نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی بالای داشبورد منتقل شده است و دکمه های ضروری تر نیز روی پنلی در زیر نمایشگر قرار دارند.

MVM به طور کلی سعی دارد در طراحی صندلی ها به بهترین شاخص های فیزیکی که منطبق بر اناتومی بدن انسان و ستون فقرات است دست پیدا کند تا ارگونومی لازم در این مسیر ایجاد شود. صندلی ها در خودرو MVM X۵۵ PRO با استفاده از فیدبک های مشتریان نسبت به صندلی نسل قبلی این خودرو طراحی شده است. از این رو صندلی های مدل جدید راحت تر هستند و در مسیرهای طولانی و ترافیک هم نرمی مناسبی به سرنشینان ارائه می کنند و در در شتاب های جانبی بدن را به خوبی مهار خواهند کرد.

ضمنا بخش Leg Roon یا فضای پاها این صندلی ها که قابلیت تنظیم نیز دارد، با دو سطح متفاوت از ابر ساخته شده است تا در بخش مرکز سقف بدن بتواند نرمی بیشتری داشته باشد. از طرفی عرض این بخش نیز در مدل PRO گسترش یافته است و این باعث شده افراد با سایز بزرگ تر و وزن بیشتر هم از کیفیت انها راضی باشند.

ایکس ۵۵ پرو ، ارزشمند در این بازه قیمت

سخن آخر

MVM X۵۵ PRO در بخش تجهیزات ایمنی و رفاهی لیست بلندبالایی دارد که نسبت به بسیاری از رقیبان خود برتر است. همچنین طبق نظرسنجی های صورت گرفته از توسط سازنده، این خودرو توانسته نیاز مشتریان را در بخش امکانات رفاهی برطرف کند. این در حالی است که قیمت این خودرو حدود ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است. به این معنی که این خودرو در کلاس خود با ارزش بالای خرید به حساب می آید. از طرفی شبکه گسترده خدمات پس از فر وش مدیران خودرو در سراسر کشور همراه با بازار دست دوم مناسب از جمله فاکتورهای مثبت این خودرو به حساب می آیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =