iBooster

قابلیت تقویت فشار نخستین ویژگی این سیستم ترمز است. این مساله سبب بهبود در عملکرد سیستم ترمز، زمان کوتاه‌تر برای توقف کامل خودرو و کاهش فاصله توقف به‌هنگام فعال شدن سیستم می‌شود.

وسایل نقلیه بخش جدایی‌ناپذیری از دنیای دیجیتال امروزی به‌شمار می‌روند. در آینده، عملکردهای جدید برای اتصال، اتوماسیون، شخصی‌سازی و پیشرانه‌های بسیار کارآمد به‌طور فزاینده‌ای توسط نرم‌افزار و سخت‌افزار هوشمند ارائه خواهند شد. بوش در هر دو حوزه ورود کرده است. از ترمزها، سیستم‌های فرمان و پیشرانه‌های الکتریکی گرفته تا حسگرها، رایانه‌های خودرو و راه‌حل‌های نرم‌افزاری و بسیاری موارد دیگر جزو اقدامات این شرکت است.

بوش آخرین فناوری‌های جذاب خود را برای حمل‌ونقل ایمن و پایدار در IAA Mobility 2023 در مونیخ ارائه خواهد کرد.

سیستم‌های ترمز پیشرفته یکی از چندین فناوری جدید است که از سوی این شرکت قطعه‌ساز عرضه خواهد شد.

آخرین نسل از برنامه پایداری الکترونیکی بوش (ESP®) جزو کلیدی سیستم‌های ترمز مدرن است. همراه با تقویت‌کننده ترمز الکترومکانیکی، iBooster افزونگی سیستم ترمز مورد نیاز را حین رانندگی خودکار تضمین می‌کند. درجه بالایی از دینامیک افزایش فشار ترمز را برای ترمز اضطراری خودکار فراهم می‌کند و کارایی بازیابی انرژی ترمز را در خودروهای هیبرید و الکتریکی بهبود می‌بخشد. Vehicle dynamics control 2.0 سیستم کنترل هسته‌ای جدید ESP® است و براساس اطلاعات حسگر، رفتار خودرو را پیش‌بینی و فعالانه مداخله می‌کند.

سیستم ترمز جدید بوش با نام iBooster یک سیستم ترمز الکترونیکی است که برای خودروهای الکتریکی و هیبرید استفاده می‌شود. این سیستم ترمز با استفاده از فناوری هیدرولیک و الکترونیک، عملکرد بهبودیافته‌ای را در مقایسه با سیستم‌های ترمز معمولی ارائه می‌دهد.

iBooster دارای چندین ویژگی کلیدی است که آن را از سایر سیستم‌های ترمز متفاوت می‌سازد.

قابلیت تقویت فشار نخستین ویژگی این سیستم ترمز است. این مساله سبب بهبود در عملکرد سیستم ترمز، زمان کوتاه‌تر برای توقف کامل خودرو و کاهش فاصله توقف به‌هنگام فعال شدن سیستم می‌شود.

ویژگی دوم بحث سیستم ترمز الکترونیکی ‌است. iBooster از یک واحد کنترل الکترونیکی برای کنترل عملکرد ترمز استفاده می‌کند. این واحد کنترل قادر به‌تشخیص شرایط جاده و نیازهای راننده است و بر اساس آن، فشار تولیدشده را بهینه می‌کند.

ویژگی بعدی این سیستم ترمز مربوط به‌سیستم هیدروپنوماتیک است. iBooster دارای یک سیستم هیدروپنوماتیک است که سبب افزایش حساسیت در عملکرد ترمز می‌شود. این سیستم قابلیت کاهش زمان پاسخگویی را دارد و درنتیجه، کارآیی و عملکرد بهبودیافته‌ای را در توقف خودرو فراهم می‌کند.

کاهش صدا نقطه‌قوت فناوری جدید بوش است. iBooster با استفاده از فناوری هیدروپنوماتیک، صدای تولیدشده در هنگام توقف خودرو را به‌حداقل می‌رساند. این مساله سبب بهبود رفتار صدایی خودرو و افزایش راحتی راننده و سرنشینان می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =