حضور پر رنگ گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل اصفهان

گروه صنعتی آمیکو در نظر دارد در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حضور پیدا کند.

آمیکو قرار است در این دوره از نمایشگاه مشهد که از تاریخ نهم تا دوازدهم شهریورماه برگزار می‌شود، با همکاری و مشارکت دو نمایندگی (محمد گرمابی کد1202) – آروین‌خودرو خیام کد1212 با مدیریت آقای روح‌آبادی) حاضر خواهد شد و امکان فروش محصولات با شرایط ویژه را برای بازدیدکنندگان از غرفه ارس‌خودرودیزل فراهم خواهد کرد.

گروه صنعتی آمیکو در سال ۱۳۶۸ با هدف تولید محصولات صنعتی در منطقه جلفا فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون مفتخر است سی‌وپنجمین سالگرد فعالیت خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور جشن بگیرد.

طی سی‌وپنج سال گذشته آمیکو همواره کوشیده است ضمن بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص و همچنین اهتمام ویژه به تنوع سبد محصول مطابق با ذائقه مصرف‌کننده به همراهی مورد اعتماد برای مشتریان و عموم مردم ایران تبدیل شود.

کسب گواهینامه‌های متعدد داخلی و بین‌المللی، واحد نمونه تولیدی کشوری در سال‌های متوالی و پیشروی در امر استاندارد و کیفیت محصولات، رهاورد این سفر ۳۵ساله در گروه صنعتی آمیکو بوده است.

لازم به ذکر است، خودروهای پیکاپ آسنا M244 در رنگ‌های متنوع و M2631 و C1929 با کاربری میکسر، کمپرسی و باری در بخش خودروهای کاروتجاری ازجمله محصولاتی هستند که آمیکو در راستای سیاست‌های توسعه محصول و پاسخ به نیاز مشتریان خود در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

گروه صنعتی آمیکو از نهم تا دوازدهم شهریورماه از ساعت 17 تا 22 در غرفه شماره 4 سالن فردوسی بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد میزبان علاقه‌مندان و عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =