جمال میرزایی ، مدیرعامل گروه صنعتی بارز

مدیرعامل گروه صنعتی بارز از اقدام این شرکت برای تولید تایر هواپیمای مسافربری خبر داد.

جمال میرزایی در گفت‌وگو با کاماپرس با بیان اینکه بارز به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ داخلی به بحث نوآوری و استفاده از تکنولوژی‌های نوین توجه ویژه‌ای دارد، توضیح داد: «راه‌اندازی بزرگ‌ترین مجموعه تست خودرو و تایر خاورمیانه، تاسیس مرکز تحقیقات و R&D با حضور بیش‌از۱۰۰ متخصص و همچنین خریداری ماشین‌آلات صنعتی جدید برای ارتقای کیفیت و نوآوری در ارائه محصول، در همین راستا انجام شده است.»

وی با بیان اینکه بارز همواره در ارائه محصولات نوآورانه و های‌تک پیشرو بوده است، اضافه کرد: «در این مسیر گروه صنعتی بارز نسبت‌به تولید تایر هواپیمای مسافربری برای اولین‌بار در کشور اقدام کرده است.»

میرزایی در این رابطه توضیح داد: «تولید تایر هواپیماهای سواری برای اولین‌بار در کشور به عنوان یک پروژه های‌تک در دستور کار مجموعه بارز قرار گرفت. البته تا پیش از این تایر هواپیمای نظامی در کشور تولید می‌شد ولی تولید تایر هواپیمای سواری حساسیت‌های بیشتری دارد و نیازمند اخذ استانداردهای ویژه و سختگیرانه‌تری است. در این راستا نمونه‌های تولیدشده اولیه موفق به اخذ استانداردهای لازم نشده‌اند، بنابراین نمونه دوم تولید و ارسال شده است و منتظر نتیجه آن هستیم.

نایب‌رئیس هیات‌مدیره گروه صنعتی بارز در پایان تاکید کرد: «این مجموعه صنعتی به‌عنوان یک شرکت پیشرو، در جهت تولید و ارائه محصولات جدید و نوآورانه با توجه به نیاز مشتری و بازار برنامه‌ریزی می‌کند.»

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره گروه صنعتی بارز ضمن تشریح برنامه‌های توسعه‌ای و نوآورانه این مجموعه، با بیان اینکه نزدیک 50درصد سهم تولید تایر کشور در این مجموعه پوشش داده می‌شود، از تولید تایر هواپیمای مسافربری، تولید تایر سبز و همچنین تایرهای الکتریکی در این مجموعه خبر داد.

وی با بیان اینکه بارز در حوزه تایرهای سواری به‌عنوان پرمصرف‌ترین تایر؛ بزرگ‌ترین تولید کننده داخلی است، افزود: «کارخانه‌های بارز در مجموع سالانه بیش از 130هزار تن تایر سواری تولید می‌کنند. سال گذشته مجموعه کردستان به‌تنهایی 36 هزارتن و مجموعه کرمان 92 هزار تن (30هزار تن تایرهای خاص تی‌بی‌آر، 30 هزار تن تایر سواری و 30 هزار تن تایرهای بایاس و رادیال) تولید داشته‌اند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =