کد خبر: 245879
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
بیوک علیمرادلو

مدیرعامل گروه بهمن در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد در جمع خبرنگاران گفت: «گروه بهمن حدود سه سال است که در مسیر برقی کردن خودروها گام برداشته و در آینده نزدیک سه محصول برقی گروه بهمن معرفی خواهد شد.»

بیوک علیمرادلو در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه خودرومشهد و در نشست خبری شرکت بهمن‌موتور در جمع خبرنگاران گفت: «ما در حال سپری کردن 6 ماه اول سال ۱۴۰۲ هستیم و معتقدیم با توجه به‌ وضعیت کشور شرایط سختی پیش ‌رو خواهیم داشت.»

مدیرعامل گروه بهمن ادامه داد: «به‌رغم این‌که به‌واسطه منابعی که در زمستان سال گذشته تامین شده بود، سال خوبی را شروع کردیم؛ با این حال با اتمام این منابع و مشکلات ارزی احتمالا شاهد مشکلاتی باشیم.»

علیمرادلو ادامه داد: «طی رویکردهایی که در سال‌های گذشته داشتیم، به‌سمت برقی کردن خودروها پیش رفته‌ایم.»

وی افزود: «در بخش خودروهای سواری در سه محور فعالیت‌ها ادامه دارد. محصول تمام‌برقی خواهیم داشت که امیدواریم بتواند دربازار جایگاهی کسب کند. این خودرو می‌تواند با شارژ کامل حدود ١١٠٠ کیلومتر پیمایش داشته باشد.»

علیمرادلو در پایان گفت: «سه محصول در بخش خودروهای برقی خواهیم داشت که در زمان مناسب به‌معرفی آن‌هاخواهیم پرداخت. محصول برقی دیگر یک انتخاب نیست و راهی جز برقی کردن خودروها نداریم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =