ثبت نام لاستیک دولتی

اختلاف قابل‌توجه قیمت لاستیک در کارخانه و بازار باعث شده است کارخانه‌های داخلی برای پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان فروش مستقیم و آنلاین را راه‌اندازی کنند.

گروه صنعتی بارز فعالیت تجاری خود را از سال ۱۳۷۲ و با ظرفیت اولیه ۲۵هزار تن در سال برای تولید انواع لاستیک و تیوب خودروهای سبک و سنگین و لاستیک‌های کشاورزی آغاز کرد. «بارز» از تکنولوژی شرکت کانتیننتال آلمان سود می‌برد و تنها تولیدکننده لاستیک‌های رادیال باری-اتوبوسی در کشور است. کارخانه دوم بارز در سال ۱۳۹۵ و در استان کردستان تاسیس شده است و عنوان مجهزترین و پیشرفته‌ترین کارخانه لاستیک‌سازی کشور را یدک می‌کشد. این مجموعه با ظرفیت تولید ۱۲۵هزار تن لاستیک بزرگ‌ترین کارخانه تولید لاستیک کشور است.

لاستیک‌های گروه صنعتی بارز در طیف گسترده‌ای از خودروهای داخلی به‌کار می‌روند و طرفداران زیادی نیز دارند. همان‌طور که گفتیم اختلاف زیاد قیمت لاستیک در کارخانه و بازار موجب شده است مصرف‌کنندگان به دنبال خرید مستقیم از تولید کننده باشند.

شرکت بارز در وب‌سایت خود امکان خرید آنلاین محصولاتش را فراهم کرده است.

اولین قدم در ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز «مراجعه به وب‌سایت» این شرکت به نشانی Barez.org خواهد بود. در مرحله بعد باید گزینه فروش «آنلاین» را انتخاب کنید تا به لینک shop.barez.org هدایت شوید. پس از ورود به وب‌سایت فروش بارز گزینه «شروع خرید» را انتخاب می‌کنید.

با باز شدن صفحه جدید قوانین و مقررات خرید لاستیک شرکت بارز نمایش داده می‌شود. مالکان خودرو می‌توانند در هر شش‌ماه ۲ حلقه لاستیک متناسب با خودرویشان را دریافت کنند. مدت‌زمان تحویل لاستیک‌ها حدود ۳۰روز پس از تایید ثبت‌سفارش خواهد بود. همچنین مالک خودرو باید اطلاعات صحیح خود ازجمله کد ملی، شماره موبایل، کد پستی، شماره شاسی و... را وارد کند. بدیهی است در صورت مغایرت اطلاعات سفارش مشتری لغو و وجه خرید پس از ۷روز کاری به حساب او مسترد خواهد شد. نکته مهم اینکه خریدار در ۶ماه گذشته نباید از دیگر برندها لاستیک خریداری کرده باشد.

هزینه ارسال لاستیک از طریق پست نیز یک میلیون ریال برای هر حلقه است. پس از قبول قوانین و شرایط باید «فروشگاه آنلاین بارز» را انتخاب کند تا انواع لاستیک‌ها به نمایش درآید.

در این صفحه باید لاستیک مناسب خودرو خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید تحویل لاستیک‌ها فقط از طریق پست انجام می‌پذیرد و تحویل حضوری ممکن نخواهد بود. پس از انتخاب لاستیک نوبت به انتخاب استان، شهر و وارد کردن کد پستی می‌رسد.

با وارد کردن این مشخصات سیستم اقدام به بررسی اعتبار کدپستی و آدرس مالک می‌کند و در صورت تایید سیستم می‌توان سایر مشخصات ازجمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، شماره VIN خودرو، شماره پلاک خودرو و... را وارد کرد.

پس از تایید مشخصات پیامکی به شماره اعلام‌شده ارسال می‌شود و پس از وارد کردن آن به صفحه پرداخت وجه هدایت می‌شوید.

با نهایی شدن این مرحله پیامک ثبت‌سفارش به گوشی شما ارسال خواهد شد و با مراجعه به بخش «پیگیری سفارش» می‌توانید وضعیت سفارش لاستیک خود را مشاهده کنید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    بنده هر کاری میکنم نمیتونم ثبت نام کنم هر راهی را رفتم ولی نشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =