پیکاپ کارون مدل 1402

برخی مشتریان می‌گویند موفق به پس گرفتن پول خود نشده‌اند و نمایشگاه‌های مذکور از آن‌ها خواسته‌اند تا با پرداخت وجه اضافه، نمونه کارکرده پیکاپ کارون را با رنگ سفید تحویل بگیرند!

به گزارش اخبار خودرو،  با انتشار آمار تولید انواع خودرو در پنج‌ماهه سال جاری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مشخص شد شرکت زامیاد در پنج‌ماهه نخست امسال ۴۳ دستگاه پیکاپ‌ و SUV شامل سه محصول تیوان، صحرا و زاگرس زامیاد تولید کرده که هنوز عرضه نشده‌اند و احتمالا در نیمه دوم سال و با افزایش تیراژ تولید، عرضه خواهند شد.

بر اساس این اعلام، به نظر می‌رسد شرکت زامیاد تولید پیکاپ کارون را به‌رغم استقبال بالا از این محصول، تقریبا متوقف کرده است تا نسخه ارتقایافته آن با نام «صحرا» را به‌صورت دودیفرانسیل و چهارچرخ محرک و با موتور M۲۴ و گیربکس زومکس و آپشن‌های بیشتر و قیمت بالاتر راهی بازار کند.

فریب مدعیان تامین پیکاپ کارون با مدل ۱۴۰۲ را نخورید

اما بنا بر اطلاعات رسیده از مخاطبان ما، متاسفانه برخی از نمایشگاه‌های فروش خودرو در مناطقی از تهران همچون ستارخان، توحید، دریان نو، صادقیه و… مدعی هستند که می‌توانند مدل ۱۴۰۲ این خودرو را با رنگ مشکی به سفارش مشتری از شرکت زامیاد تهیه کنند.

این نمایشگاه‌ها با اعلام نرخ‌های زیر قیمت بازار و به نمایش درآوردن یک دستگاه از مدل ۱۴۰۱ این خودرو، اقدام به نوشتن قولنامه و اخذ پول از مشتریان می‌کنند و درنهایت نیز پس از گذشت چند ماه، به بهانه‌های کذبی همچون بدقولی شرکت زامیاد، در بهترین حالت پول مشترل را با زحمت و پیگیری فراوان به او عودت می‌دهند که در این خصوص نیز برخی مشتریان می‌گویند هنوز موفق به پس گرفتن پول خود نشده‌اند و نمایشگاه‌های مذکور از آن‌ها خواسته‌اند تا با پرداخت وجه اضافه، نمونه کارکرده پیکاپ کارون را با رنگ سفید تحویل بگیرند!

آخرین قیمت اعلام‌شده برای خودرو کارون از سوی شرکت زامیاد (تا پیش از اعلام افزایش قیمت ۱۱ درصدی برخی از محصولات این شرکت مانند وانت نیسان)، ۷۱۰میلیون تومان (در خردادماه) بوده و قیمت بازار آن نیز با مدل ۱۴۰۱ در روز تهیه این گزارش (۱۸ شهریور ۱۴۰۲)، ۷۹۵میلیون تومان بوده است.

فریب مدعیان تامین پیکاپ کارون با مدل ۱۴۰۲ را نخورید

فریب مدعیان تامین پیکاپ کارون با مدل ۱۴۰۲ را نخورید

* خبر تکمیلی: شرکت زامیاد در ساعت ۱۵ روز چهارم مهرماه امسال، اقدام پیش‌فروش و همچنین فروش فوری محصولات خود با موعد تحویل سه‌ماهه کرد که در این طرح فروش، پیکاپ کارون صرفا با رنگ سفید و فیمت ۷۱۰میلیون تومان عرضه و در همان دقایق اولیه تکمیل ظرفیت شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحیمی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    1 0
    وقتی میدونندیک سری دلال متشنج می‌کنند بازارخودرووووووبرخورد جدی کنندپلمپ، بازداشت، جریمه،، تادرست شود!!
    • محمدرضا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      2 0
      داداش اینا کار خودشون رو خوب بلدن. میری اونجا یه قولنامه میذارن جلوت نیم متر! یعنی ریز به ریزشم بخونی باز متوجه نمیشی چه کلاهی دارن سر آدم میذارن - حتی اتحادیه نمایشگاه داران هم حریفشون نشده چون میگن خارج از توافق مکتوب با مشتری هیچ کاری نکردیم !
  • عظیمی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    1 0
    خدا خیرتون بده من میخواستم برم ازشون ساینا اس بخرم. نمیدونستم جریانشون اینجوریه. آخه ساینا اس قیمت بازار 352 تومنه اینا میگن 320 !!!
  • سوادکوهی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    2 0
    چه عجب بالاخره یه رسانه پیدا شد راجع به این موضوع اطلاع رسانی کرد
  • خانلو IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    2 0
    بله زامیاد عرضه نکرده چون سازمانای دولتی مث راهداری و شرکت گاز و اداره برق و شهرداری و ارگانهای نظامی همه موجودی این پیکاپو تو هوا زدن. الان بری بازار تهران پیکاپ کارون با آرم شهرداری میبینی و بری پادگانها با آرم نظامی چون قیمتش نصف پیکاپای دیگه است ماشالله نمیذارن دست مردم بهش بره
  • رضا IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 1
    آقای من مدل ۱۴۰۱ رو داشتم یعنی تراکتور بود به درد نمی خورد فقط ظاهر به درد نمی خوره آشغال
  • سعید IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    2 0
    داداش من این ماشین رو دارم و از روی تجربه خودم میگم: در قدیمی بودن تکنولوژی موتور و گیربکسش هیچ حرفی نیست اما این همون موتور و گیربکس نیسان آبیه که اگه اسب بخارش ۹۴ تاست بجاش گشتاورش نزدیک ۱۹۰ نیوتن متره و اکسلش هم همون نیسانه یعنی هم مثل هیولا بار میبره هم برای آفرود دستکم از کراسای چینی بهتره چون اونام تک دیفرانسیل هستن ولی روی زمین صاف هم مشکل دارن چه برسه به سربالایی حالا این دوکابین هم هست که برای استفاده خانواده و مسافرت هم خوبه وگرنه من اولش اصلا قصد نداشتم نگرش دارم. فقط یه نکته اینکه قابلیت آفرود در مسیرهای فرو رونده مثل شن و ماسه نداره چون قفل دیفرانسیل نداره ولی پستی بلندی و زمین سنگلاخی و… خوراکشه. محدودیت سرعتش روی 90 تا هم با ریمپ ایسیو برداشته میشه و راحت 170 تا میره
  • فرشاد IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    1 0
    آقا یه گزارش تست و بررسی براش بنویسین لطفا ببینیم چجوریاس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =