کد خبر: 245973
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کورال تایر

هر راننده‌ای می‌داند که تایر مناسب یکی از عوامل اساسی و تاثیرگذار در ایمنی و کارایی خودرو است. اما وقتی به خودروهای سنگین و باری می‌رسیم، اهمیت تایر دوچندان می‌شود. تایرهای کامیونی باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا توانایی تحمل وزن بالا، پایداری در سرعت‌های بالا و مقاومت در برابر سایش را داشته باشند.

از آن‌جایی که سالانه به تامین حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار حلقه انواع لاستیک سنگین، باری و اتوبوسی در کشور نیاز داریم، تیم کورال تایر بر آن شد تا نقش خود را در تامین تایرهای سنگین پر رنگ‌تر کند. تیم تحقیق و توسعه کورال تایر با بررسی تخصصی و تلاش مستمر از بین برندهای تولید کننده تایر در جهان، معتبرترین گروه‌ها از جمله کمپانیZC Rubber را انتخاب کرده و با برقراری ارتباطات موثر و مستقیم با آن‌ها، سفارش‌گذاری و واردات محصولات به بازار داخلی را پی‌ریزی کرده است. در نتیجه تمام تایرهایی که در برنامه واردات کورال تایر گنجانده شده، همگی از زیر ذره بین کارشناسان و متخصصین این حوزه گذرانده شده‌اند.

کورال تایر با رصد نیازهای کشور و در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی جاده‌های پر تردد ایران، واردات تایر ماشین‌های سنگین را که از استانداردهای جهانی برخوردار هستند ، در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت با انجام تحقیقات گسترده و آنالیز دغدغه‌های رانندگان برای تهیه لاستیک کامیون، به یک نقطه مهم جهت تصمیم‌گیری در مورد نوع، سایز و طرح آج‌های لاستیک رسیده است. از آن‌جا که نیاز اکثر رانندگان در این است که لاستیکی با کیفیت خریداری کنند تا بتوانند به کمک آن بارهای سنگین را در وضعیت و شرایط آب و هوایی متفاوت به مقصد برسانند، تلاش این تیم بر این بوده تا بتواند طیف گسترده‌ای از تایر برای وسایل نقلیه سنگین را پوشش دهد. پارامترهای دیگری از قبیل تاثیر در میزان مصرف سوخت، قدرت ترمزگیری در شرایط سخت مثل جاده‌های بارانی، صدای لاستیک حین رانندگی و اصطکاک نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

گفتنی است ارزش خرید بالا و فراهم سازی حقوق مصرف‌کننده که از معیارهای اصلی و مهم در انتخاب تایر است، در کورال تایر رعایت می‌شود. علاوه بر طول عمر بالا وکیفیت مناسب، قیمت مقرون به صرفه نیز یکی از عواملی است که در خط مشی انتخاب تایرهای کورال تایر در نظر گرفته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

آخرین اخبار