کد خبر: 246029
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کانسپت چانگان CD701

چانگان با رونمایی از کانسپت CD701 در جریان کنفرانس خبری دستاوردهای فناوری، پیش‌نمایشی از یک محصول جدید را ارائه کرده است که به‌زودی از طریق برند کیو آن راهی بازار خواهد شد.

این خودرو که احتمالا با نام E0 به‌بازار عرضه خواهد شد، براساس پلت‌فرم برقی هوشمند چانگان یا SDA شکل گرفته است.

نمای چانگان CD701 در جلو با چراغ‌های باریک و دی‌لایت‌های C شکل طرح نسبتا ساده‌ای دارد. به‌جای جلوپنجره یک نمایشگر تعبیه شده که می‌تواند میزان شارژ باتری و مسافت قابل پیمایش را نمایش دهد.

علاوه‌بر این، چراغ‌های LED به‌فرم D هم در طرفین سپر جلو تعبیه شده است تا نمایی شبیه به فولکس‌واگن تی‌راک را به‌نمایش بگذارد.

برخلاف طرح عادی در نمای جلو، در بخش جانبی و عقب با موارد تازه شامل رینگ‌های بزرگ که زیر گلگیرهای مربعی جای گرفته، دستگیره‌ مخفی‌شونده درها خط شیبدار سقف که تا انتهای بدنه امتداد یافته است و دوربین‌های جانبی مواجهیم.

اما در عقب CD701 می‌توان پنل شیشه‌ای را مشاهده کرد که به‌صورت کشویی به‌سمت بالا روی سقف خودرو رفته تا نمایی شبیه به‌یک پیکاپ را ایجاد کند.

در بین چراغ‌های LED عقب با فرم نیم‌دایره، می‌توان نمایشگری را مشاهده کرد که اطلاعات باتری را نشان می‌دهد. طراحی کابین چانگان CD701 همان چیزی است که از یک خودرو برقی مدرن انتظار داریم.

نمایشگر اطلاعات-سرگرمی بزرگ، داشبورد ساده، نمایشگر مجازی (هداپ) و فرمان D شکل از مهم‌ترین ویژگی‌های فضای داخلی این خودرو به‌شمار می‌رود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    چیزی نیست که، تازه دارن یکمی نزدیک میشن به صنعت خودرو سازی ما...
  • رسول IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    بخدا قسم هرچه بگم ما اینقدر مظلوم هستیم که حد وحساب نداره توی این عصر تکنولژی که تمام دنیا پیشرفتشون کجا رسید ما هنوز در انتظار ساختن پراید پلاس هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =