کد خبر: 246054
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
تامین روانکارهای ب‌ام‌و در شعبه چین «فوکس»

برای اولین‌بار خودروهای ب‌ام‌و که در کارخانه شهر شن‌یانگ از خط خارج می‌شود در کارتل روغن خود مجهز به روانکارهای فوکس خواهند شد.

بزرگ‌ترین روانکارساز خصوصی آلمان و کمپانی اصالتا باوریایی خودروسازی در آلمان اخیرا شراکت جدیدی را جشن گرفتند.

آغاز این همکاری با برگزاری مراسمی در کارخانه چینی ب‌ام‌و طی روز ۱۶ آگوست با حضور اعضای هیات‌مدیره هر دو شرکت که این توافق جدید را ممکن کردند، اعلام شد.

به گفته روت اولیور، مدیر لجستیک فوکس این دو شرکت میراث صنعتی یک قرن خود را به اشتراک گذاشته‌اند، فعالیتی که پس از ورود به بازار چین تقویت شده است. عرضه روغن موتور ۰W-۲۰ FUCHS یک نقطه عطف مهم در همکاری نزدیک بین این دو شرکت است.

فوکس به‌عنوان شریک قدیمی گروه ب‌ام‌و، همیشه متعهد به ارائه محصولات و خدمات عالی بوده است.

این روغن موتور ممتاز که به‌طور خاص برای خودروهای ب‌ام‌و طراحی شده، با استانداردهای سختگیرانه باواریایی‌ها برای پرکردنی اولیه، یعنی استاندارد BMW LL-۱۷ FE+ مطابقت یافته و تحت آزمایش‌های سختی در آزمایشگاه و جاده قرار گرفته است تا روغن‌کاری و محافظت کاملی را برای خودروهای ب‌ام‌و ارائه دهد و بهترین عملکرد و قابلیت اطمینان را تضمین کند.

از طرف فوکس اسکار ژی، معاون فروش OEM خورویی افتخار این را داشت که اولین تامین‌کننده در چین باشد و همچنین تعهد فوکس به ادامه حمایت از توسعه تجارت ب‌ام‌و در چین و همکاری با آنها برای تقویت بازار خودرو چینی را بیان کرد.

به غیر از اولیور و ژی؛ گری هوپر، معاون مدیریت محصول، یانگ ژوان؛ معاون بازاریابی، لی پنگ؛ مدیر دپارتمان خودروهای سواری و ژو ژیبائو؛ مدیرفروش از فوکس چین از افراد حاضر در این مراسم بودند.

طبق اظهارات روت اولیور شرکت‌های ب‌ام‌و و فوکس از سال‌های تعاملات تجاری مشترکی دارند و پس از ورود به بازار چین، همچنان یکدیگر باقی‌ مانده‌اند. شروع تامین روغن‌موتور ۰W-۲۰ فوکس، جهت شارژ اولیه، نشانگر مرحله مهم دیگری در همکاری نزدیک، بین دو این شرکت است.

به‌عنوان یک شریک دیرینه، گروه ب‌ام‌و و فوکس همواره به ارائه محصولات و خدمات عالی متعهد بوده‌اند. گفتنی است کارخانه شن‌یانگ در اصل متعلق به شرکت اتومبیل‌سازی BMW Brilliance Automotive Ltd است که خود مشترکا متعلق به ب‌ام‌و آلمان و برلیانس چین به حساب می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =