کد خبر: 246103
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
چانگان CS35 پلاس

پس از 5 سال با تحویل اولین سری از خودروهای وارداتی در مدل 2023 به مشتریان، قیمت خودرو جدید چانگان در بازار ایران در دو تیپ مشخص شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از 5 سال با تحویل اولین سری از خودروهای وارداتی در مدل 2023 به مشتریان، قیمت خودرو جدید چانگان در بازار ایران در دو تیپ مشخص شد.

این خودرو امروز چهارشنبه 29 شهریورماه 1402 در بازار تهران در تیپ 3 با قیمت 1 میلیارد و 760 میلیون تومان و در مدل تیپ 2 با قیمت 1 میلیارد و 600 میلیون تومان عرضه می‌شود که این قیمت در روزهای آینده به احتمال زیاد پایین تر خواهد آمد و در محدوده 1/4 میلیارد تومان قیمتگذاری خواهد شد.

چانگان CS35 پلاس وارداتی در بازار قیمت خورد

شهریورماه 1402 و در حاشیه برگزاری اولین دوره از نمایشگاه «روایت خدمت» که به مناسبت هفته دولت از روزهای چهارم لغایت هفتم شهریورماه، میزبان عموم بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران بود، سرانجام با تلاش‌های فراوان معاونت فروش سایپا، اولین خودرو چانگان وارداتی با پلاک ملی، بصورت نمادین تحویل خریداران گردید.

تفاوت تیپ 2 و تیپ 3 چانگان CS35 جدید

شرکت خودروسازی سایپا، کاتالوگ جدید امکانات استاندارد و همچنین تجهیزات سفارشی خودرو چانگان CS35 پلاس وارداتی را منتشر نمود. نکته جالب توجه در کاتالوگ جدید چانگان، حذف ایربگ‌ جانبی از تیپ 2 است درحالیکه در کاتالوگ قدیم این خودرو، چنین موردی ذکر نشده بود و تصور می‌کردیم که سایپا، فقط ایربگ‌های پرده‌ای را از تیپ 2 برداشته است. ولی حالا مشخص شده که علاوه بر ایربگ پرده‌ای، ایربگ جانبی نیز از تیپ 2 حذف شده است طوریکه تیپ 2 مجموعا «دو ایربگ» دارد اما تیپ 3 دارای «شش ایربگ» است:

چانگان CS35 پلاس سایپا، در دو نسخه مختلف، با نام‌های تیپ 2 و تیپ 3 فروخته شده است و هردوی آنها، امکانات زیر را بصورت استاندارد دارند:

فرمان برقی
ترمز پارک برقی
کروز کنترل
کنترل کشش (ESP)
ترمز ضدقفل (ABS)
توزیع نیروی ترمز (EBD)
ترمز کمکی هیدرولیکی (BA)
ترمز اتوهلد
کنترل سرعت در سرازیری (HDC)
کمکی حرکت در سربالایی (HHC)
دو ایربگ
آنتن کوسه ای
دکمه کنترلی روی فرمان
آینه تاشو برقی با گرمکن
صندلی با روکش چرم
صندلی راننده با تنظیم 6 حالته دستی
صندلی شاگرد با تنظیم 4 حالته دستی
صندلی تاشو عقب
صندلی عقب با ایزوفیکس
سنسور عقب
سنسور فشار باد تایر
تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلو
چراغ بدرقه
چراغ دی لایت
چراغ اتولایت
مانیتور 10 اینچ
دوربین عقب
ورود بدون کلید
استارت دکمه ای

چانگان CS35 پلاس وارداتی در بازار قیمت خورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =