مراسم بهره برداری از هفتمین پرس پخت تایر سواری رادیال در کویرتایر

شرکت کویرتایر از ثبت افزایش سرمایه در مرجع ثبت شرکت‌ها خبر داد. بر این اساس، افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۴,۳۶۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۵۴۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۱۸۰۰۰۰ میلیون ریال، از آورده نقدی در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

در آگهی تغییرات اعلام‌شده به سازمان ثبت اسناد و املاک به شناسه ملی 10101142407 و به شماره ثبت 69300 اشاره شده است.

در این نامه الکترونیک می‌خوانیم «به استناد صورت جلسه هیات‌مدیره مورخه ۱۲شهریور ۱۴۰۲ و اجازه مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۸ مهر ۱۴۰۰ و مجوز بورس و اوراق بهادار به شماره ۹۵۳۲۷۳ مورخ ۱۱شهریور سال جاری سازمان بورس و اوراق بهادار تصمیماتی به شرحی که در ادامه می‌خوانید اتخاذ شده است؛ سرمایه شرکت از مبلغ ۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال منقسم به ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار سهم ۱۰۰۰ ریالی با نام از محل مطالبات حال شده و گواهی بانکی مورخ ابتدای شهریور سال جاری بانک صادرات شعبه خراسان‌جنوبی افزایش یافته و ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح و ذیل ثبت در تاریخ فوق‌الذکر از لحاظ افزایش سرمایه تکمیل شده است. با ثبت این مستند تصمیمات افزایش سرمایه بنابه تفویض اختیار به هیات‌مدیره کویرتایر، عملی بودن افزایش سرمایه انتخاب شده در پایگاه آگهی‌های سازمان ثبت قابل‌دسترس خواهد بود.»

البته این نخستین افزایش سرمایه کویر تایر در چند سال اخیر نیست و در سال گذشته نیز براساس جمع عمومی عادی سالانه شرکت کویرتایر در ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ با حضور 71/17 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی، اعضای هیات‌مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد، افزایش ۵۴درصدی سود تقسیمی این شرکت به تصویب رسید.

ریاست این مجمع را آقای محمد علی اسدی؛ رئیس هیات مدیره شرکت کویرتایر بر عهده داشت و سرکار خانم غزاله تیما و آقای علیزاده به عنوان ناظران مجمع در جلسه حضور داشتند.

در این جلسه آقای مهندس زینلی؛ مدیرعامل شرکت، به ارائه گزارش فعالیت هیات‌مدیره در خصوص عملکرد شرکت و اقدامات انجام‌شده برای پیشبرد اهداف شرکت در سال مالی منتهی‌به ۳۰ آذر پرداخت.

از مصوبات این مجمع در سال گذشته می‌توان به تقسیم 540 ریال سود به ازای هر سهم (معادل 146درصد سود خالص و 80درصد سود انباشته)، انتخاب موسسه حسابرسی هشیار بهمند به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه وانیا تدبیر به‌ عنوان بازرس علی ‌البدل و انتخاب روزنامه جدیدی به عنوان روزنامه کثیرالانتشار اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =