کد خبر: 246174
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
خودرو زوتی DL5

گروه سایپا اولین شرکتی است که نسبت به واردات خودرو چانگان مطابق سیاست های وزارت صمت اقدام کرده است و تاکنون ۴۰۰ دستگاه خودرو چانگان به نام مشتریان فاکتور و در حال شماره گذاری و تحویل است .

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از سال ها توقف خودروهای وارداتی به کشور، گروه سایپا اولین شرکتی است که نسبت به واردات خودرو چانگان مطابق سیاست های وزارت صمت اقدام کرده است و تاکنون ۴۰۰ دستگاه خودرو چانگان به نام مشتریان فاکتور و در حال شماره گذاری و تحویل است .

دومین محموله خودرو وارداتی گروه سایپا با نام زوتی DL5 که توسط شرکت پارس خودرو وارد شده در روزهای آتی پس از تعیین قیمت توسط سازمان حمایت و تائید قیمت ها توسط شورای رقابت جهت آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودروی وارداتی ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد.

خودرو زوتی DL5 با گیربکس اتوماتیک با طراحی و مطابق با استانداردهای روز دنیا و با آپشن هایی از قبیل کروز کنترل، فرمان برقی، سیستم استارت دکمه ای و ورود به خودرو بدون کلید، دوربین دنده عقب، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، نمایشگر میزان باد تایر، سیستم مالتی مدیا، صندلی با روکش چرم، سیستم پارک برقی / سیستم اتو هلد، آینه های جمع شونده به همراه گرم کن، سیستم ترمز ABS + EBD + ESC + EBA/BAS/BA مجهز می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =