مکسیس

مکسیس تایر که به‌عنوان یکی از ۱۰ تایرساز برتر جهان شناخته می‌شود، به‌تازگی کمپینی تبلیغاتی در کشور انگلستان راه‌اندازی کرده که طی آن تمام رانندگان از شاسی‌بلندسوارها، خودروهای شخصی، موتورسنگین سواران، تریل‌سوارها و حتی چهارچرخ‌های ATV را تشویق به‌تبدیل شدن به‌یک تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی «اینفلوئنسر یا influencers» می‌کند.

کمپینی که در نهایت راننده‌ها را ممکن است برنده یک دست تایر مکسیس برای وسیله‌نقلیه‌شان کند. با وجود این‌که یکی از اهداف این کمپین به‌رخ کشیدن حوزه فعالیت گسترده مکسیس و تولید انواع مختلف محصولات برای وسایل‌نقله مختلف است، اما این شرکت درواقع برپایه اعتماد و احترام به‌بازخورد مشتری‌های خود طی سال‌های اخیر این پویش تبلیغاتی را راه‌اندازی کرده است.

به‌این ترتیب با دعوت از راننده‌هایی که از روال عادی زندگی خسته شده‌اند، سعی دارد به‌مخاطب این پیام را منتقل کند که حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی نه تنها اشکالی ندارد، بلکه شایسته تقدیر است. شعار اصلی که مکسیس برای این کمپین درنظر گرفته «Let’s Get Real» به معنی «بیا حقیقی شویم» است.

این کمپین طراحی شده تا راننده‌ها اقدام به‌اشتراک‌ گذاشتن تجربه‌های خود و احترام به‌بازخورد دوستان و سایر افراد حاضر در فضای مجازی کنند. مکسیس باور دارد که با اتخاذ این روش، سهم خود را در بازار برای اثبات انتخاب راه و روش صادقانه و برپایه اعتماد دو سوی به‌مشتری نشان داده است.

درک مک‌مارتین، مدیر شعبه انگلستان مکسیس گفت: «بسیاری از برندهای صنعت تایر راننده‌ها و افراد مشهوری را استخدام می‌کنند تا برای تبلیغ محصولاتشان مبالغ زیادی خرج کنند. اما ما به‌دنبال انجام کار متفاوتی بودیم. به‌جای این‌که کسی را برای بیان مزایای لاستیک‌هایمان در اختیار بگیریم، قصد داریم نشان دهیم که تایرهای ما در استفاده روزمره مردم چه نقشی دارد و تا چه حد مثبت عمل می‌کند. همچنین با این روش ما مسیر بیان نظرات درباره خودمان را باز گذاشته‌ایم.»

مرحله انتخاب برگزیده‌های این کمپین از نخستین روز ماه آگوست سال جاری شروع شده و در روز ۳۱ آگوست به‌پایان می‌رسد. این شرکت از مسیرهای مختلفی برای اعلام برگزاری این کمپین استفاده کرده؛ اما صرفا حضور و فعالیت افراد در فضای مجازی را برای انتخاب برگزیده‌ها انتخاب کرده است.

درنهایت مکسیس در ماه سپتامبر به‌معرفی برگزیده‌ها می‌پردازد. این شرکت قصد دارد به‌پنج نفر از آفرودسوارها، ۱۰ نفر از مشتریان محصولات سواری، ۱۰ نفر از مشتریان MCR، پنج نفر از آفرودرهای MC، ۱۰ نفر از راننده‌های چهارچرخ‌های ATV، ۵ موتورسوار جاده‌ای و ۵ موتورسوار آفرود (موتور تریل) که طی این مدت به‌اینفلوئنسر یا فرد تاثیرگذار در فضای مجازی تبدیل می‌شوند، جایزه بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

آخرین اخبار