کد خبر: 246221
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
ری‌را

تصاویر دریافتی از خط تولید ایران خودرو نشان میدهد که محصول جدید این شرکت با نام ری‌را از شنبه هفته جاری بر مدار تولید قرار گرفته است.

به گزارش «اخبار خودرو»،تصاویر دریافتی از خط تولید ایران خودرو نشان میدهد که محصول جدید این شرکت با نام ری‌را از شنبه هفته جاری بر مدار تولید قرار گرفته است.

طبق گفته مدیر طراحی پروژه خودروی کراس‌اوور ایران‌خودرو، موتور این محصول از نسل جدید EF۷ پلاس توربوشارژ بوده و به همراه گیربکس‌ شش سرعته داخلی‌سازی شده است و انتقال قدرت آن به صورت دستی و اتوماتیک انجام خواهد شد. پلتفرم این خودرو نیز همان پلتفرم خودروی تاراست که از لحاظ ابعاد و مشخصات به طور کامل تغییر خواهد کرد و به یک پلتفرم جدید تبدیل خواهد شد.

محصول جدید ایران خودرو روی خط تولید

این خودرو با امکاناتی همچون سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، دستیاری در حرکت صعود و نزول، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل کشش، سیستم پایش فشار تایر و سیستم ایزوفیکس برای صندلی کودک، از جمله تجهیزات جدید و به‌روز است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، از مردادماه امسال، تمامی محصولات ایران‌خودرو توانایی تجهیز به سیستم‌های ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI را خواهند داشت. همچنین، تمامی محصولات قادر به حفاظت از عابران پیاده نیز خواهند بود.

این محصول قرار است در زمستان سال جاری وارد بازار شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حجی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    1 0
    من نمیدونم چه اسراری دارید یه سری پلتفرمها و فیسهای من دراوردی تولید کنید .بابا چین بزرگترین اقتصاد جهانه. هنوزم داره کپی برداری میکنه ولی ما حتما باید موتورمون پلتفرممون همه چیزمون را خودمون بسازیم .اقا چرخ اختراع شده تودیگه نمیخواد اختراش کنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

آخرین اخبار