اکستریم TXL و VX

به‌نظر می‌رسد سیاست‌های مولتی‌برند شدن در مدیران خودرو بازخورد مثبتی گرفته و حالا پس از معرفی فونیکس در کنار MVM قرار است اکستریم «XTRIM» به‌عنوان بالاترین سطح از محصولات عرضه‌شده توسط این گروه خودروسازی درنظر گرفته شود. 

باتوجه به‌شنیده‌های قبلی به‌نظر می‌رسد مدیران خودرو قصد دارد خودروهای اکسید را با این برند وارد کشور کند. اگرچه از اکسید غیر از دو محصول هدفگذاری‌شده برای شروع به‌کار اکستریم یعنی TXL و VX را قبلا در سطح خیابان‌های شهر نیز دیده بودیم، اما وضعیت اکسید LX به‌عنوان دیگر محصول حاضرشده در ایران و همچنین RX به‌عنوان چهارمین محصول اکسید اطلاعی نداریم.

مدیران خودرو تعهد کیفیت بالا در کنار امکانات رفاهی بالاتر را برای محصولاتی داده که به‌نظر می‌رسد زمینه‌های عرضه تریم‌هایی درسطح بالاتر را فراهم کرده‌اند. اما در چین محصولات اکسید برای استفاده توسط مدیران سطح بالای صنعتی درنظر گرفته شده است؛ به‌نحوی که می‌توان تمرکز بالایی را برای ارائه امکانات رفاهی به‌سرنشینان ردیف‌های عقب مشاهده کرد.

از جمله این امکانات می‌توان به‌نمایشگر لمسی تا ابعاد ۱۲ اینچ، سیستم صوتی بسیار خاص با ۲۳ اسپیکر متصل به اندروید اتو یا کارپلی، فیلتر تازه‌سازی هوای داخل کابین و نورپردازی‌های خاص داخل کابین اشاره کرد. البته هدفگذاری انجام‌شده صرفا برای مدیران تجاری چین نیست و آن‌ها مشتریان خاورمیانه‌ای را هم برای تامین این سطح از نیازها درنظر گرفته‌اند.

این محصول پیشرانه قوی‌تری را هم از سایر محصولات چری به‌ارث برده و از یک گیربکس 8 سرعته AT برای رساندن توان به دو دیفرانسیل جلو و عقب این خودرو استفاده می‌کند. همچنین زیربنای ساخت اکسید TXL را پلت‌فرم M3X چری تشکیل داده که پیش از این در محصول تیگو ۸ به ایران رسیده بود.

برای این محصول پیشرانه ۲ لیتری با فناوری تزریق مستقیم و همراهی پرخوران توربو درنظر گرفته شده که حاصل این ترکیب بیشترین توان بنزینی ارائه‌شده توسط چری را تشکیل داده که برابر است با ۲۶۱ اسب‌بخار و ۴۰۰ نیوتون‌متر گشتاور که از طریق گیربکسی 8 سرعته جدید به‌هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =