کد خبر: 246229
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

شرکت آمیکو (ارس‌خودرو دیزل) به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان خودروهای سنگین و صنعتی در کشور، در نوسازی و به‌روزرسانی ناوگان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز مشارکت داشته است.

سازمان آتش‌نشانی تبریز در مراسمی به مناسبت هفتم مهرماه به عنوان روز آتش‌نشانی، از ۳۴ دستگاه خودرو سنگین و سبک آتش‌نشانی جدید خریداری‌شده رونمایی کرد که شامل تعدادی خودرو آتش‌نشانی آمیکو ۱۹۲۹ بود.

سازمان آتش‌نشانی تبریز با هدف نوسازی و به‌روزرسانی ناوگان و تجهیزات عملیاتی خود، اقدام به خرید تعدادی خودرو سبک و سنگین کرده است.

کامیون ۱۹۲۹ آمیکو به دلیل برخورداری از توان فنی و قدرت بالا و همچنین قابلیت کاربری‌سازی مناسب برای آتش‌نشانی، مورد توجه و انتخاب مسئولان سازمان آتش‌نشانی تبریز قرار گرفته است.

همچنین در ماه گذشته مانور آموزشی آتش‌نشانی با مشارکت واحد آتش‌نشانی گروه صنعتی آمیکو و منطقه آزاد ارس برگزار شد که در آن از چند دستگاه خودرو آتش‌نشانی تولید شرکت آمیکو استفاده شد.

کامیون ۱۹۲۹ آمیکو مورد استفاده در این مانور، مجهز به موتور قدرتمند ۴۰۰ اسب‌بخار شرکت WEICHAI چین و همچنین گیربکس ۱۴ دنده (۱۲ + ۲) بوده و ظرفیت حمل بار آن ۱۹ تن است.

این محصول صنعتی همچنین مطابق با آخرین استانداردهای زیست‌محیطی یورو۵ و EEV تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =