همکاری DeepDrive و کانتیننتال

کانتیننتال به‌منظور توسعه فناوری‌های جدید برای وسایل نقلیه الکتریکی، وارد یک مشارکت استراتژیک با DeepDrive شده است.

به‌عنوان نخستین اقدام مشترک، هر دو شرکت یک واحد ترکیبی شامل اجزای محرک و ترمز را برای نصب مستقیم روی چرخ خودرو توسعه خواهند داد.

دیپ‌درایو یک شرکت فعال در توسعه موتورهای الکتریکی با سال‌ها تجربه تولید خودرو در مقیاس بالاست و کانتیننتال نیز به‌نوبه خود، دانش فنی خود را در سیستم‌های ترمز و صنعتی‌سازی فناوری‌های نوآورانه ارائه می‌دهد.

ماتیاس ماتیچ، رئیس بخش تجاری ایمنی و حرکت کانتیننتال گفت: «دیپ درایو یک شریک قوی برای ماست که می‌توانیم به‌طور مشترک و پایدار با نفوذ در بازار پیش برویم.»

موتورهای الکتریکی توسعه‌یافته توسط دیپ درایو دامنه وسایل نقلیه الکتریکی را گسترش می‌دهند. آن‌ها سبک‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و کارآمدتر از دیگر منابع هستند. ترکیب این موارد با فناوری ترمز کارآمد و با کارایی بالا برای تولید یک واحد جدید و جمع‌وجور، سهمی تعیین‌کننده در موفقیت موتورهای الکتریکی دارد.

مدیرعامل دیپ درایو نیز در این زمینه گفت: «همکاری استراتژیک با کانتیننتال این امکان را فراهم می‌کند تا سیستم محرک خود را با فناوری ترمز مورد نیاز برای ایجاد یک موتور الکتریکی نوآورانه ترکیب کنیم. تقاضای فزاینده برای چنین فناوری نشان می‌دهد که راه درستی را انتخاب کرده‌ایم. »

هر دو شرکت پتانسیل بالایی برای ادامه این همکاری دارند؛ چراکه الکتریکی شدن وسایل نقلیه در آینده امکان قرار دادن تمام عملکردهای شاسی از جمله درایو را مستقیما روی چرخ به‌وجود می‌آورد.

به‌منظور اجرای هرچه بهتر الزامات مختلف خودروهای برقی، از جمله به‌حداکثر رساندن برد در عین به‌حداقل رساندن فضای نصب و مدولار بودن هم‌زمان، بهینه‌سازی جامع درسطح خودرو ضروری است. د

ر همین راستا هماهنگی بهینه سیستم ترمز و محرک نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. ادغام هر دو عنصر سطح بالایی از راندمان را در رانندگی و هنگام ترمزگیری فراهم می‌کند. علاوه‌بر این، اجزای یکپارچه از طریق مدولارسازی پیچیدگی را کاهش داده و فرآیند تولید را تسهیل می‌کنند.

DeepDrive چیزی به‌نام موتور دو روتور را توسعه داده و به‌ثبت رسانده است که می‌تواند به‌عنوان یک واحد محرک مرکزی یا به‌عنوان محرک توپی چرخ در خودروهای تولید سری نصب شود.

تمرکز این همکاری روی توسعه یک هاب، تولید این محرک کارآمد و جمع و جور و مقرون‌به‌صرفه است. همکاری این دو شرکت در ترکیب محرک و ترمز، نخستین اقدام برای دستیابی به‌یک ماژول با اجزای شاسی یکپارچه، در یک واحد جمع و جور مستقیما روی چرخ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

آخرین اخبار