کد خبر: 246329
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
رونمایی اطلس

شرکت خودروسازی سایپا صبح امروز از خودروی جدید با نام اطلس رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در خودروی اطلس به ظاهر خارجی و داخلی خودرو پرداخته شده است. با این حال اگر تصاویر رونمایی اطلس در نمایشگاه‌های خودرو را مشاهده کنیم، فضای خارجی سایپا اطلس و فضای داخلی آن نیز نسخه تغییر یافته کوییک محسوب می‌شود.

رونمایی از خودروی جدید سایپا با نام اطلس

همچنین بخش بالایی داشبورد با رنگ کرم مزین شده است و به جای نمایشگر دیجیتال ساده، یک نمایشگر لمسی بزرگ قرار گرفته است که پیش از این در کوییک اتوماتیک نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

فرمان خودرو نیز از همان نوعی است که در کوییک S یا ساینا S مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی دریچه‌های تهویه نیز تا حدی تغییر کرده است، اما قسمت میانی داشبورد که محل قرارگیری سیستم صوتی و سیستم تهویه است، همچنان با سایر محصولات خانواده کوییک و ساینا مشابهت دارد.

بررسی طراحی خارجی سایپا اطلس را می‌توان در یک عبارت خلاصه کرد: فیس‌لیفت فیس‌لیفت‌ها! در واقع سایپا اطلس نسخه فیس لیفت سایپا کوییک محسوب می‌شود.

رونمایی از خودروی جدید سایپا با نام اطلس

اطلس، جدیدترین محصول خانواده سایپا از پلتفرم X ۲۰۰ است که با ایجاد تغییرات محسوس در نمای ظاهری داخلی و بیرونی خودرو و همچنین افزودن تجهیزات و امکانات بیشتر در ۴ تیپ با گیربکس دستی و اتوماتیک به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان و به‌خصوص جوانان و بانوان تولید می‌شود.

گفتنی است این خودرو در دو تیپ ۱ و ۲ به بازار عرضه خواهد شد. همچنین طبق شنیده ها، این خودرو نیز اوایل آبان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

رونمایی از خودروی جدید سایپا با نام اطلس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =