انتخاب شیک ترین روکش صندلی؛ راهنمایی خرید بهترین مدل

انتخاب و خرید شیک ترین روکش صندلی خودرو یکی از رایج ترین اقداماتی است که کاربران برای بهبود داخل کابین اتومبیل خود انجام میدهند. اصولا روکش‌ها برای طیف گسترده ای از انواع خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که صندلی های اصلی اتومبیل های داخلی چندان طرح و رنگ زیبا و ایده آلی ندارند و کاملا ساده هستند لازم است یک روکش صندلی شیک، زیبا و حتی اسپرت را که نقش و نگارهای بسیار جذابی دارد روی صندلی‌ها قرار دهیم.

محدودیتی برای نصب آنها وجود ندارد چرا که هم برای صندلی های سرنشینان جلو و هم صندلی های عقب خودرو طراحی و ساخته شده اند. از آنجایی که آمار فروش این محصولات بالا است می‌خواهیم در این مقاله یک راهنمایی خرید کاربردی را ارائه دهیم تا کاربران بدانند برای خرید این روکش‌ها چه مواردی را بیشتر جزو اولویت‌ها قرار دهند. این مواردی که ذکر می‌شود برای تمام مدلهای روکش صندلی خودرو از قبیل روکش صندلی پژو پارس، دنا، رانا و تمام محصولات شرکت ایران خودرو، سایپا و دیگر اتومبیل‌ها نیز صدق می‌کند. پیش از هر چیز ابتدا در مورد متریال رایجی که برای ساخت روکش استفاده می‌شود صحبت می‌کنیم.

متریال رایج برای ساخت شیک ترین روکش صندلی خودرو

  • چرم طبیعی

متریال چرم طبیعی برای همه ما کاملا شناخته شده است. امروزه چرم های طبیعی برای ساخت انواع وسایل مختلف به کار گرفته می‌شوند. یکی از آنها روکش صندلی خودرو است. مقاومت بالا، زیبایی ظاهری، راحتی ایده آل همگی از مزیت های روکش های صندلی چرم طبیعی هستند. اما به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند چندان مورد استقبال عموم مردم قرار نمیگیرد.

  • چرم مصنوعی یا صنعتی

یکی از مواد اولیه ای که برای ساخت شیک ترین روکش صندلی خودرو استفاده می‌شود چرم های مصنوعی یا صنعتی هستند. از لحاظ شباهت ظاهری کاملا مشابه چرم های طبیعی هستند. با این تفاوت که بافت آنها یکسان نیست. دوخت پذیری بسیار خوبی دارند و میتوان آنها را در اشکال گوناگون برش داد و یک روکش صندلی خوش فرم و جذابی را تولید کرد.

  • پارچه جودون

پارچه های جودون ضخامت بیشتری نسبت به دیگر پارچه های از جنس نخ پنبه دارند. بنابراین مقاومت و استحکام آنها نیز بسیار بالاتر است. دقیقا چنین ویژگی های منحصر به فردی است که روکش های صندلی به آن نیاز دارند. نیروهای سایشی آسیبی به آنها وارد نمیکند و دچار تخریب ساختاری یا از فرم افتادگی نمی شوند.

  • پارچه های مخمل

استفاده از پارچه های مخمل به عنوان یکی از متریال های خاص و منحصر به فرد باعث زیباتر شدن و افزایش کیفیت شیک ترین روکش صندلی می‌شود. ویژگی های زیادی را می‌توان برای پارچه های مخمل ذکر کرد. از جمله آن می‌توان به درخشندگی، چروک پذیری بسیار اندک، لطافت بالا، بسیار سبک و با درجه مقاوم ایده آل اشاره کرد.

خرید شیک ترین روکش صندلی براساس مدل اتومبیل

خرید شیک ترین روکش صندلی براساس مدل اتومبیل

برخی از افراد تصور میکنند روکش های مختلف از قبیل روکش صندلی پژو پارس، روکش صندلی سمند از لحاظ ابعاد و طرح یکسان هستند. اما به هیچ عنوان اینگونه نیست. شما باید دقیقا روکش هایی را تهیه کنید که بر اساس فریم و قاب اصلی صندلی‌ها طراحی شده است. البته در زمان خرید آنلاین در یک طبقه بندی مشخص روکش‌ها بر اساس مدل خودرو تفکیک شده اند.

انتخاب طرح و رنگ های هماهنگ با کابین داخلی خودرو

شما باید ببینید که چه لوازم جانبی در داخل خودرو وجود دارند و از چه طرح و رنگی برخوردار هستند. بر این اساس میتوانید به انتخاب شیک ترین روکش صندلی بپردازید. به عنوان مثال اگر روی داشبورد و قسمت داخلی درب‌ها طرح چوب وجود دارد میتوانید با یک انتخاب هوشمندانه دقیقا روکش صندلی خودرو را نیز با طرح خرجکاری چوب انتخاب کنید.

مقایسه مدل های اسپرت و ساده

برخی از اتومبیل‌ها مانند 206 و 207 یک ساختار به نسبت اسپرت و جوان پسند دارند. شما میتوانید برای اینگونه خودروها از روکش های طرح اسپرت استفاده کنید. قطعا این کار یک سازگاری بسیار بالایی را به وجود می‌آورد. البته نمونه های ساده نیز در گروه شیک ترین روکش صندلی خودرو قرار دارند. اما بهتر است ساختار کلی اتومبیل را برای انتخاب روکش در نظر بگیریم.

فروشگاه سوشیانت کاور تولید کننده برتر انواع روکش صندلی خودرو

خرید از تولید کننده به جای مراکز و نمایندگی های واسط

اگر میخواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید بهتر است به جای خرید از مراکزی که نقش واسطه را بین تولید کننده و خریدار دارند از همان ابتدا خرید خود را بدون واسط انجام دهید. یعنی برندهایی که مسئولیت تولید روکش‌ها را بر عهده دارند و در یک فروشگاه اختصاصی کالای خود را به شکل آنلاین عرضه می‌کنند بهترین روش خرید برای شما محسوب می‌شود.

فروشگاه سوشیانت کاور تولید کننده برتر انواع روکش صندلی خودرو

فروشگاه سوشیانت کاور به عنوان یک برند تولید کننده متنوع ترین لوازم جانبی خودرو از قبیل روکش صندلی و دیگر تجهیزات مرتبط را به شکل آنلاین به فروش میرساند. کاربرانی که به دنبال محصولات با کیفیت، زیبا و درجه 1 هستند می‌توانند در آدرس اینترنتی https://soshiantcover.com از بین ده‌ها مدل یک نمونه را که بیشتر می‌پسندند خریداری کنند. پس از تکمیل خرید شما میتوانید در محل کارخانه از امتیاز نصب رایگان نیز بهره مند شوید. برای تماس با پشتیبانی شماره تلفن ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ پاسخگوی شما هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =