نامی خودرو

«نامی‌خودرو» به‌عنوان نماینده واردات، فروش و خدمات پس از فروش «نیسان» در ایران، نقش مهمی در معرفی و فروش خودروهای این برند را در کشور ایفا خواهد کرد.

‎نیسان یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای خودرو در ایران است. اولین خودرو نیسان واردشده به ایران یک پاترول بود که در سال 1340 پا به کشور گذاشت. سرعت محبوبیت پاترول به حدی بود که در بیشتر سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی آن روزها همیشه پای ثابت سکانس‌ها بود و به ان‌ترتیب یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران تبدیل شد البته در سال‌های بعد نیسان؛ خودروهای دیگری مانند ماکسیما، تیانا، جوک و ایکس‌تریل را نیز به بازار ایران عرضه کرد. این خودروها نیز به سبب کیفیت، آپشن و استانداردهایی که داشتند به سرعت محبوب شدند و نیسان را به صدرنشین جدول برندهای محبوب خودرویی در ایران تبدیل کرد.

« نامی‌ خودرو » و واردات نیسان

با آزادسازی مجدد واردات خودرو، حالا شرکت ‎«نامی‌ خودرو» به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران، به‌تازگی موفق به دریافت مجوز واردات خودرو با برند نیسان به ایران شده و از این پس شرکت ‎«نامی‌ خودرو» درواقع مجوز رسمی ازسوی وزارت صمت برای واردات خودروهای نیسان به ایران را خواهد داشت و بدین‌ترتیب با این برند با کیفیت فعالیت خود را در این زمینه آغاز می‌کند. ‎

انتظار می‌رود طی ماه‌های پیش‌رو با ورود خودروهای جدید و باکیفیت نیسان، محبوبیت این برند خودرویی نزد دوستداران آن در ایران دو چندان شود.

‎«نامی‌خودرو» به‌عنوان نماینده واردات، فروش و خدمات پس از فروش «نیسان» در ایران، نقش مهمی در معرفی و فروش خودروهای این برند را در کشور ایفا خواهد کرد.

نیسان دارای سایت‌های مختلف تولیدی در سراسر جهان ازجمله آمریکای‌جنوبی، اروپا و چین است و البته فرآیند تولید و سطح کیفیت خودروها در همه آن‌ها یکسان و با نظارت و تایید این برند ژاپنی صورت می‌پذیرد.

محصولات نیسان که به‌زودی توسط ‎«نامی‌خودرو» به ایران وارد می‌شوند از سایت‌های مختلف تولیدی این برند در سراسر جهان تهیه و تامین می‌شوند.

درحال‌حاضر و باتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا اخذ نمایندگی شرکت‌های خودروساز در دنیا به صورت غیرمستقیم و از کشور سوم انجام می‌شود و بدین‌ترتیب شرکت‌های واردکننده چنین مسیری را پیش‌رو دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

آخرین اخبار