کد خبر: 246421
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
خودروساز مونتاژی

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی با عرضه 9 خودرو از محصولات 4 خودروساز مونتاژی باز شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،سامانه عرضه یکپارچه خودروهای داخلی از امروز دوشنبه 24 مهرماه برای عرضه محصولات 4 شرکت خودروساز مونتاژی مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا، کرمان موتور، سانیار موتور آغاز به کرد.

براین اساس امکان ثبت نام برای متقاضیان از امروز تا روز پنج شنبه 27 مهرماه 1402 در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به آدرس https://esalecar.ir/فراهم است.

در این دور از عرضه فقط 4 خودروساز مونتاژی با 9 محصول حضور دارند و این محصولات را در قالب فروش فوق العاده (تحویل 3 ماهه) به متقاضیان عرضه می‌کنند.

براساس اعلام سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از محل افزایش تولید و ظرفیت های مازاد برخی خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه است.

لیست 9 محصول عرضه شده توسط 4 خودروساز مطابق جدول ذیل است:

نام خودروساز محصول
مدیران خودرو Arrizo 6PROExcellent
مدیران خودرو FX Premium
مدیران خودرو C55 ProIE
صنایع خودروسازی ایلیا YV دایون
سانیا موتور پارسیان X35
کرمان موتور JACS3
کرمان موتور JACS4
کرمان موتور JACS5
کرمان موتور KMC JV

با توجه به اجرای مرحله اول و دوم تخصیص خودرو از محل ظرفیت‌های مازاد برخی شرکت های خودروساز و نظر به تکمیل نشدن ظرفیت های موجود و با هدف تسهیل شرایط برای تمامی متقاضیان، ظرفیتهای خالی خودروسازان مجددا با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد که دراین مرحله افرادی که تاکنون از طریق سامانه یکپارچه اقدام به ثبت نام خودرو نکرده‌اند، نیز امکان شرکت در طرح را خواهند داشت.

عرضه خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی تاکنون 2 بار یک بار در اسفندماه سال گذشته و یکبار در اردیبهشت ماه امسال اجرایی شد.

به گزارش فارس، در این دور از عرضه نیز در حالی که مردم در انتظار عرضه خودروهای داخلی توسط دو خودروساز سایپا و ایران خودرو بودند، اما فقط 4 خودروساز مونتاژی اقدام به عرضه خودرو کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =