لاستیک ایرانی

در جایگاه نخست میشلن قرار دارد. لاستیک‌های این برند شهرت زیادی در کیفیت، مصرف سوخت پایین و ایمنی در جاده را دارند.

ایمنی خودرو به کیفیت تایر بستگی دارد. به‌همین‌منظور شرکت‌های تولیدکننده تایر در سراسر دنیا تلاش می‌کنند کیفیت و عملکرد محصولات خود را ارتقا بخشند. زیرا اگر لاستیک‌های خودرو مناسب یا ایمن نباشند، رانندگی در یک جاده ناهموار یا شرایط جوی نامناسب خطرآفرین خواهد بود. به‌همین‌منظور بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تایر در رقابت با یکدیگر تلاش می‌کنند بهترین محصول را عرضه کنند.

در جایگاه نخست میشلن قرار دارد. لاستیک‌های این برند شهرت زیادی در کیفیت، مصرف سوخت پایین و ایمنی در جاده را دارند. میشلن البته انواع لاستیک از خودرو گرفته تا دوچرخه، موتور سیکلت، اسکوتر و ... را ارائه می‌دهد.

در این میان لاستیک‌های موتورسیکلت میشلن به‌دلیل دوام، کیفیت و عملکرد بالا بسیار معروف هستند. اما یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات میشلن ضمانت‌های طولانی است که همین موضوع سبب شده نسبت‌به سایر رقبا گران‌تر باشد.

بعد از میشلن می‌توان به پیرلی اشاره کرد. امروزه این شرکت را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای تایر در جهان، بعد از میشلن، بریجستون، گودیر و کانتیننتال می‌شناسند. ویژگی محصولات پیرلی عملکرد بالا در خودروهای لوکس است. اما باید به این نکته هم اشاره کرد که تایرهای پیرلی به‌دلیل قیمت‌های نه‌چندان بالا برای خودروهای شاسی‌بلند و سدان نیز مناسب هستند. علاوه‌بر این ، پیرلی دارای ضمانت عمر طولانی آج است ولی شاید نقطه‌ضعف این برند سایزهای محدود و اندک برای کامیونت باشد.

شاید نام لاستیک کوپر در میان برندهای محبوب و مشهور جهانی کمی ناآشنا باشد اما کوپر یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید لاستیک خودرو و کامیون تخصص دارد. کوپر امروزه محصولات بسیار خوب با عملکرد عالی و البته قیمت‌های رقابتی برای پاسخگویی به نیازهای رانندگان ارائه می‌دهد. ویژگی محصولات این برند داشتن عمر طولانی آج است اما در مقابل آن باید گفت تنوع چندانی ندارد.

در آخر هم می‌توان به گودیر اشاره کرد که که یک شرکت چندملیتی است. این برند تنوع محصولاتی گسترده‌ای دارد ازجمله تایرهایی برای ‌موتورسیکلت، تجهیزات مزرعه، وانت، کامیون، سواری، خودروهای مسابقه‌ای و شاسی‌بلند، ماشین‌آلات سنگین و هواپیماها را هم تولید می‌کند.

ازسوی‌دیگر کمپانی گودیر از سال ۲۰۱۷ به‌عنوان یکی از چهار شرکت برتر تولید لاستیک در جهان در کنار کانتیننتال، میشلن و بریجستون قرار دارد. اما آنچه گودیر را از سایر رقبا متمایز می‌کند این است که مشتریان می‌توانند لاستیک موردنیاز خودر را مستقیما از شرکت خریداری کنند و آنها را به صورت رایگان تحویل بگیرند.

تایرهای گودیر، ضمانت عمر طولانی آج و سایزهای متنوعی دارند اما باید گفت تایرهای زمستانی ضمانت عمر طولانی ندارند و البته محصولات آن گران‌تر از برندهای دیگر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

آخرین اخبار