کد خبر: 246589
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
نمایشگاه خودرو اصفهان

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ تا ۱۹آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر برگزار می شود. به گفته مدیر برگزاری این نمایشگاه، قرار است ۶ تا ۷ خودرو سواری و تجاری جدید صنعت خودرو در اصفهان رونمایی شود.

زمان بازدید از هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود. علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان درخصوص تعداد شرکت‌های حاضر در این دوره گفت: تا امروز حضور ۲۱ شرکت خودروسازی در این دوره قطعی شده اما نکته مهم حضور برخی شرکت‌ها با دست پر و به صورت کامل با زیرمجموعه‌های خود است.

بر اساس اعلام این برگزارکننده نمایشگاه، شرکت‌های مدیران‌خودرو (با سه برند)، بهمن‌موتور(پنج برند)، کرمان‌موتور (حضور ویژه این شرکت به همراه هلدینگ)، سایناموتور، تیگاردموتور، کامل‌دیزل، شایان‌دیزل، گروه ماموت (سه شرکت)، ایران‌خودرودیزل، ایران‌خودرو، گروه آرین در حوزه سواری و تجاری، نیکران‌موتور و آریادیزل در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. همچنین نیکران‌موتور و ایران‌دوچرخ تنها شرکت‌های فعال حوزه موتورسیکلت هستند که به نمایشگاه خودرو اصفهان خواهند آمد. البته گروه سایپا غایب بزرگ نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: پیش از این نیز اعلام کردیم نمایشگاه خودرو اصفهان از حضور پررنگ خودروسازانی که در چند نمایشگاه اخیر صنعت خودرو غایب بودند، برخوردار شده است.

وی با اشاره به این موضوع که باید منتظر رویدادهای مختلف ازسوی خودروسازان در این نمایشگاه باشیم، بیان کرد: هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، دومین رویداد خودرویی سال جاری در شهر اصفهان پس از دو عنوان نمایشگاهی دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت است که نشان از ظرفیت بالای این استان در صنعت خودرو کشور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =